Время работы: пн-пт, 9 - 18
Українською

Бізнес-тренінги в Києві

Професійні бізнес-тренінги в онлайн і оффлайн форматі

ОФЛАЙН ТРЕНІНГИ
Класичні бізнес-тренінги з групою учасників, бізнес-тренером і смачною кавою
ОНЛАЙН ТРЕНІНГИ
Бізнес-тренінги в новому унікальному форматі хто полюбляє навчатись віддалено або учасників з інших міст
План відкритих бізнес-тренінгів


1
Тренінг від діючих експертів рекрутингу
Тетяни Ісаченко та Катерини Затонової.
Для рекрутерів практиків, які прагнуть професійного розвитку.
Тренінг: "Інструменти ефективного рекрутера"
Учасники заходу: HR та рекрутери
Дата проведення: 28-29.05.2024 р.
Формат тренінгу: онлайн, тривалість курсу 8 годин.
Час проведення:
28.05.2024р. 1 модуль: 10:00 -15:00; перерва 12:00-13:00;
29.05.2024р. 2 модуль: 10:00 -15:00; перерва 12:00-13:00
Тренери: Тетяна Ісаченко, експерт з підбору персоналу. Досвід роботи в професійному HR в масштабних міжнародних та національних компаніях більше 10 років. Має практичний досвід у розробці та управлінні програмами розвитку молодих талантів, побудові систем підбору, адаптації, оцінки та навчання співробітників різних рівнів. Є сертифікованим практикуючим коучем та бізнес-тренером за основною спеціалізацією особистий саморозвиток, ефективна командна взаємодія та розвиток управлінських скілів.
Катерина Затонова, експерт з підбору персоналу. Досвід роботи на керівних посадах у масштабних національних компаніях понад 15 років. Практичний досвід у розробці та управлінні системами мотивацій, залученості, лояльності співробітників, управлінні конфліктами, впровадження змін, у побудові систем роботи в середовищі, що швидко змінюється, формуванні високопродуктивних команд, розробці та управлінні корпоративною культурою, опис та впровадження HR процесів з 0.

КУРС РОЗКРИВАЄ ПИТАННЯ:
● З якими викликами стикнувся сучасний рекрутинг?
● Як професійному рекрутингу підсилити свою ефективність сьогодні та бути корисним партнером для бізнесу?

ПРОГРАМА КУРСУ:
1. Виклики сучасного рекрутингу:
● як змінився ринок праці в сучасних реаліях;
● сучасні ризики, які необхідно враховувати рекрутерам.

2. Пасивний пошук вже не працює:

● ефективна воронка рекрутингу;
● альтернативні канали залучення кандидатів;
● ефективне використання LinkedIn;
● ефективні колаборації проти конкуренції;
● неочевидні помилки у рекрутингу сьогодні.

3. Ефективне опрацювання заявки на підбір та розробка стратегії пошуку кандидата.

4. Маркетинг у рекрутингу:
● виявлення, пошук та підсилення уваги цільової аудиторії;
● як писати тексти, які привертають увагу.

5. Виявлення та оцінка емоційної стійкості та здатності до набуття нових скілів (оцінка meta skills), необхідних для адаптації сьогодні.

6. Як рекрутеру залишатися в ресурсному стані в умовах робочого стресу:

● що провокує емоційне вигорання рекрутера;
● ресурсний стан рекрутера - addite value для бізнесу.

Після першого заняття виконання завдань та отримання зв.зв. експертів по ним:

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ:
  1. Оцінити воронку рекрутингу з метою виявлення потенційних зон для покращення;
  2. Розробка плану опрацювання нових каналів залучення кандидатів своїх практичних робочих кейсів;
  3. Детальне опрацювання цільової аудиторії потенційних кандидатів (Хто вони, що їх мотивує, що їх хвилює, що їх цікавить, де вони проводять час, де вони навчаються, хто є їх інфлюенсерами);
  4. Актуалізація текстів оголошень по вакансіях.
Загальне обговорення із групою яскравих кейсів учасників та доповнення реальними ідеями від групи.

Після другого заняття, отримання зв. зв., за бажанням.

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ:
  1. Включення питань для оцінки мета скілз кандидатів в діючу систему відбору;
  2. Розробка плану підвищення власного ресурсного стану рекрутера.
Організація спільного чату для після навчального супроводження.

ФОРМАТ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

70% – практика, 30% – теорія. Основа заходу – практичні завдання, з включеними інтерактивними мінілекціями тренера, практичні вправи в групах.

Посттренінговий супровід: список літератури та додаткових матеріалів на тему, домашнє завдання для учасників навчання.

Профайл тренінгу за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: 5000 грн / 1 участник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56

2
Оксана Боднар
Бізнес – консультант, Тренер - практик, експерт в сфері продаж, управління персоналом, росту і розвитку команд
КУРС "СУЧАСНИЙ УСПІШНИЙ УПРАВЛІНЕЦЬ"
Бізнес-тренер: Оксана Боднар
Курс рекомендується для:
★ Керівників різного рівня, які прагнуть рости і розвиватись і покращувати свої управлінські компетенції.

Період проведення курсу: 18.06 - 23.07. 2024р. (6 модулів)
Формат курсу: Онлайн
Тривалість модуля - 3 год (2 блоки по 1 год 20 хв. з перервою)

Дати онлайн-формату: 18/06, 25/06, 02/07, 09/07, 16/07, 23/07

Модулі будуть містити:
● теоретичну частину з практичними прикладами від тренера;
● розбір практичних кейсів учасників;
● домашнє завдання для учасників;
● сінемологію.

Для учасників буде створена група в Телеграм, де можна поставити питання чи розібрати робочий кейс разом з тренером і іншими учасниками курсу.

Підтримка тренера і зворотній зв'язок протягом курсу щодня і після + 2 тижні.

По закінченню курсу учасники отримають сертифікати. При цьому буде враховуватись відвідуваність і виконання домашнього завдання.

ПРОГРАМА КУРСУ:
Модуль 1. ЛІДЕР І КОМАНДА
❏ Хто такий Лідер, якими якостями наділений
❏ Які якості Лідера важливі в період невизначеності і змін
❏ Форма мислення Лідера
❏ Команда, ключові фактори високоефективної команди
❏ Емоційний інтелект: складові, можливі помилки та розвиток.

Модуль 2. УПРАВЛІНСЬКИЙ ЦИКЛ
❏ Управлінський цикл. Постановка цілей та завдань команді.
❏ Система 5 ясностей, як інструмент управління командою.
❏ Ієрархія та пріоритетність задач керівника
❏ Ясність шляху досягнення виконання завдань підлеглими, використання управлінського циклу на практиці.

Модуль 3. ТИПИ ЗРІЛОСТІ КОМАНД
❏ Типи зрілості ролей в команді
❏ Інструменти визначення та роботи з ролями
❏ Як правильно підібрати стиль управління, відповідно до рівня зрілості підлеглого.
❏ Способи постановки задач в залежності від типу зрілості ролей.

Модуль 4. ДЕЛЕГУВАННЯ ЗАВДАНЬ ПІДЛЕГЛИМ
❏ Що таке делегування?
❏ Основні принципи делегування, правила та помилки
❏ Встановлення порядку, 1-3 ступені управління по Тарасову
❏ Делегування в залежності від стадії зрілості ролей (програмне/ задачне/ через проблему).

Модуль 5. МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ
❏ Що таке мотивація команди, відмінності від стимуляції і маніпуляції
❏ Види мотивації: матеріальна, нематеріальна. Як правильно використовувати
❏ Демотиватори для команди
❏ Зворотній зв'язок співробітникам як один із ключових факторів в управлінні командою. Кому, як і як часто?
❏ Методологія подачі зворотного зв'язку в залежності від типу зрілості.

Модуль 6. КОМУНІКАЦІЯ І ПОБУДОВА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КОМАНДОЮ
❏ Щирий сервіс, як конкурентна перевага в обслуговуванні клієнтів. Як створити команду, яка надає щирий сервіс обслуговування як внутрішніх так і зовнішніх клієнтів
❏ Робота з конфліктами. Як попередити та розв'язати конфлікт в команді.
❏ Зібрання, планерки, як ключовий інструмент функціональної взаємодії з командою. Правила підготовки та проведення.
❏ 1-to-1. Як проводити? Що запитувати? Як побудувати довірчі стосунки?

Портфоліо бізнес-тренера Оксани Боднар за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість курсу: рання ціна 11500 грн. за 1 учасника діє до 31.05.2024
З 01/06 ціна 14000 грн.
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка
4 і більше – 15% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(095) 677-52-56 Світлана
+38(067) 577-57-52 Сергій
+38(067) 577-52-57, +38(095) 677-52-57 Альона

3
ОЛЕКСІЙ ГРОМИКО
Тренер-консультант
Тема: «Управління операційними ризиками»
Бізнес-тренер: Олексій Громико

Цільова аудиторія бізнес-тренінгу: Керівники та ключові працівники департаменту закупівель.
Дата проведення: 18-20 червня 2024 р.
Формат тренінгу: онлайн (3 дні, 3 модулі по 3 години)
Час проведення:
18.06.2024р. 1 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 12:00-13:30
19.06.2024р. 2 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 12:00-13:30
20.06.2024р. 3 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 12:00-13:30

Методи навчання: Active learning підхід, в якому теоретичний матеріал доповнюється практичними вправами. Навчання відбувається на прикладах бізнес-процесів з діяльності компаній учасників тренінгу. Це допомагає використати нові знання тут і зараз, що сприятиме засвоєнню матеріалів тренінгу.

Цілі тренінгу:
  • Навчити учасників ідентифікувати, аналізувати та оцінювати ризики в операційній діяльності організації. Познайомитись з процесами та інструментами управління ризиками.
Опис програми бізнес-тренінгу:
  • Введення в ризик-менеджмент. Що таке ризик? Фактори та об'єкти ризику. Сприятливі та несприятливі ризики
  • Міжнародні стандарти з управління ризиками: COSO-ERM, ISO 31000
  • Цілі та завдання ризик-менеджменту. Ризик-апетит
  • Джерела ризику: персонал, процес, продукт, організаційна структура
  • Ідентифікація ризиків: Інструменти і методи. Практика
  • Особливості формулювання ризиків. Причина і наслідки ризику
  • Аналіз корінних причин існування ризику. Практика
  • Категоризація і класифікація ризиків
  • Оцінка та аналіз ризиків. Практика
  • Якісна та кількісна оцінка ризику. Критерії та інструменти оцінки
  • Failure mode and effect analysis (FMEA). Практика
  • Стратегії управління ризиками. Планування антиризикових дій. Практика
  • Індикатори ризику. Практика
  • Реєстр ризиків
  • Проактивні дії (контролі) для запобігання ризику
  • Реактивні дії для мінімізації наслідків
  • Інструмент «Tie-bow analysis» для комплексної візуалізації ризику
  • Моніторинг та контроль ризиків. Власник ризику, внутрішні контролі, періодичний перегляд ризиків, аналіз відхилень і трендів, бенчмаркінг, lessons learned, самооцінка
  • Реагування на інциденти та вдосконалення системи управління ризиками
  • Побудова комплексної системи ризик менеджменту
  • Ризик-культура організації
  • Завершення тренінгу. Відповіді на запитання

Портфоліо бізнес-тренера Олексія Громико за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: Рання ціна 8500 грн. з податком за 1 учасника (діє до 09.06)
за 2 учасника - знижка 5%
за 3 учасника - знижка 10%

З 10 червня і до початку тренінгу, вартість становить 9500 грн. за 1 учасника (вже без знижок по кількості учасників)

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56

4
АНТОН САВОЧКА
Експерт з навчання та розвитку керівників
Онлайн-тренінг: "Штучний інтелект у бізнесі"
Бізнес-тренер: АНТОН САВОЧКА, Експерт з навчання та розвитку керівників
Учасники заходу: ТОП менеджери
Дата проведення: 25 червня - 1, 2 модуль; 2 липня - 3, 4 модуль.
Формат тренінгу: онлайн

Час проведення:
25 червня - 1 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 2 модуль: 12:00-13:30
02 липня - 3 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 4 модуль: 12:00-13:30

Тренінг розрахований на ТОП менеджерів першої ланки. Курс дозволить навчитись використовувати найбільш актуальні і популярні інструменти штучного інтелекту.
Також він дасть розуміння як сучасний бізнес працює з даними, клієнтами і персоналом на базі алгоритмів і Big Data. Основні акценти штучного інтелекту, його використання у бізнесі та як буде розвиватися бізнес з його використанням, до чого потрібно готуватися?

Програма тренінгу: Штучний інтелект у бізнесі

Сесія 1: Вступ до ШІ в бізнесі (90 хвилин)
  • Що таке штучний інтелект: основна термінологія та концепції ШІ
  • Типи штучного інтелекту: різниця між вузькопрофільним і широкопрофільним ШІ
  • Як навчаються машини: типи машинного навчання: контрольоване, неконтрольоване та навчання з підкріпленням
  • Як алгоритми навчаються на даних: навчання, перевірка та тестування
  • Важливість штучного інтелекту в сучасному бізнесі: підвищення операційної ефективності за допомогою чат-ботів та навчань нейромереж
Сесія 2: Як інструмент професійного розвитку персоналу (90 хвилин)
  • Ключові компетенції майбутнього і штучний інтелект: критичне мислення, креативність, рішення проблем
  • Perplexity.ai як інструмент навчання
  • Chat-GPT, Bard, Claude як інструменти розвитку професійних навичок
  • Майбутнє професійної освіти: HeyGen, D-ID і корпоративні аватари
Сесія 3: Великі дані та ШІ (90 хвилин)
  • Роль якісних даних у роботі ШІ
  • Попередня обробка та аналіз даних для проектів ШІ
  • Прогнозова аналітика та її застосування у бізнесі результатів дяльності ШІ
  • Етика та упередження в даних ШІ
  • Дані, які сьогодні накопичує бізнес для навчання нейромереж
  • Використання ШІ для прийняття обґрунтованих бізнес-рішень
Сесія 4: Інтеграція ШІ в бізнес-стратегію (90 хвилин)
  • Визначення можливостей і викликів під час інтеграції ШІ в стратегію
  • Стратегії для створення культури, яка охоплює інновації на основі ШІ
  • Персоналізація за допомогою маркетингу, керованого ШІ
  • Чат-боти та віртуальні помічники покращують взаємодію з клієнтами
  • Вивчення нових тенденцій, таких як штучний інтелект у ланцюжку поставок, інновації на основі штучного інтелекту та створений штучним інтелектом контент
Портфоліо бізнес-тренера Антона Савочки за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: 5000 грн / 1 участник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56

5
ОЛЕКСАНДР МУХІН
Експерт з навчання та розвитку керівників
Тема: «Ефективні переговори з клієнтами та партнерами»
Бізнес-тренер: Олександр Мухін

Учасники бізнес-тренінгу: Менеджери з продажу, керівники відділу продажу.
Дата проведення: 26 червня 2024 р.
Формат тренінгу: офлайн
Місце проведення: м. Київ, проспект Берестейський, 84

Тренінг-практикум навчить ваших продавців успішно проводити переговори та підписувати угоди!


Учасники тренінгу:
• Проаналізують свою стратегію ведення переговорів
• Сформують план покращення стратегії та тактики
• Навчаться ефективніше готуватись до важливих переговорів
• Зрозуміють, як ефективно домовлятись по умовам та вести торг
• Вивчать більше 15 технік переговорів та контр-прийомів
• Відпрацюють навички на практичних кейсах, у симуляціях та рольових іграх.

Програма тренінгу:
Модуль 1. Основи переговорів в 2024
• Ключова різниця між продажами та переговорами
• Умови початку переговорів
• Типові помилки, яких варто уникати у переговорах

☕ Кава-брейк

Модуль 2. Принципи успішного перемовника
• Як правильно готуватися до переговорів
• 7 принципів успішного переговорника
• Виявлення позиції співрозмовника та планування стратегії

☕ Обід

Модуль 3. Прийоми та методи переговорів
• Як ефективно торгуватись та домовлятись по умовам
• Прийоми та техніки ведення переговорів
• Актуальні контр-прийоми у переговорах

☕ Кава-брейк

Модуль 4. Практика та самоаналіз
• Управлінські поєдинки
• Рольові ігри, кейси та симуляції
• Завершення тренінгу та домашнє завдання

Портфоліо бізнес-тренера Олександра Мухіна за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу:
5500 грн. за 1 учасника
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56

6
ОЛЕКСІЙ ГРОМИКО
Тренер-консультант
Тема: «Аналіз та оптимізація процесів закупівель»
Бізнес-тренер: Олексій Громико

Цільова аудиторія бізнес-тренінгу: Керівники та ключові працівники департаменту закупівель.
Дата проведення: 21-23 серпня 2024 р.
Формат тренінгу: онлайн (3 дні, 3 модулі по 3 години)
Час проведення:
21.08.2024р. 1 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 12:00-13:30
22.08.2024р. 2 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 12:00-13:30
23.08.2024р. 3 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 12:00-13:30

Методи навчання: Active learning підхід, в якому теоретичний матеріал доповнюється практичними вправами. Навчання відбувається на прикладах бізнес-процесів з діяльності компаній учасників тренінгу. Це допомагає використати нові знання тут і зараз, що сприятиме засвоєнню матеріалів тренінгу.

Цілі тренінгу:
  • Навчити учасників проводити аналіз діяльності закупівельної функції;
  • розглянути різні інструменти для здійснення аналізу;
  • продемонструвати перехід від ідентифікації проблем до формування пропозицій щодо їх вирішення.
Опис програми бізнес-тренінгу:
  • Життєвий цикл управління бізнес-процесами
  • Ключові методології для аналізу бізнес-процесів: Lean, ToC, Six Sigma, Rummler-Brache;
  • З чого почати?
  • Первинні та вторинні метрики
  • Інструменти Lean. Коли та як використовуємо. Розгляд кейсу
  • Інструменти ТоС. Коли та як використовуємо. Розгляд кейсу
  • Інструменти Six Sigma. Коли та як використовуємо. Розгляд кейсу
  • Customer Journey mapping. Практика
  • Аналіз корінних причин. Основні техніки. Практика
  • Якісний та кількісний аналіз корінних причин. Правило Парето
  • Перехід від ідентифікації причин до їх усунення
  • Пошук рішень для усунення корінних причин проблем. Практика
  • Якісний та кількісний аналіз запропонованих рішень
  • Завершення тренінгу. Відповіді на запитання

Портфоліо бізнес-тренера Олексія Громико за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: Рання ціна 8500 грн. за 1 учасника діє до 11/08
за 2 учасника - знижка 5%
за 3 учасника - знижка 10%

З 12 серпня і до початку тренінгу, вартість становить 9500 грн. за 1 учасника (вже без знижок по кількості учасників)

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56

7
ОЛЕКСАНДР МУХІН
Експерт з навчання та розвитку керівників
Тема: «Еволюція продажів: актуальні та практичні техніки в 2024»
Бізнес-тренер: Олександр Мухін

Учасники бізнес-тренінгу: Менеджери з продажу, керівники відділу продажу.
Дата проведення: відкрита дата
Формат тренінгу: офлайн
Місце проведення: м. Київ, проспект Перемоги, 65, БЦ КАМЕТ

Тренінг- практикум навчить ваших продавців успішно продавати, обробляти заперечення, презентувати себе та компанію!


Учасники тренінгу:
• Проаналізують свою стратегію продажів та виправлять помилки.
• Сформують план покращення результатів у 2024 році.
• Навчаться ефективніше продавати в сучасних умовах.
• Напишуть скрипти продажів під свою специфіку на різні етапи продажів.
• Вивчать понад 20 технік продажів та роботи з запереченнями.
• Отримають заряд мотивації та покроковий план збільшення продажів.

Програма тренінгу:
Модуль 1. Основи продажів в 2024
• Особливості продажів в 2024 та як досягти максимальних результатів
• "Теорія червоних машин" та 2 головні навички ефективного продавця
• Етапи продажів та діалогу з клієнтом: цілі та методи досягнення

☕ Кава-брейк

Модуль 2. Створення довіри та вияв потреб
• Створення довіри з новим клієнтом за Пірамідою Ділтса
• Як починати діалог з клієнтом, щоб одразу захопити увагу
• Технологія BANT для швидкої кваліфікації клієнта
• Методика SPIN для глибокого вияву потреб та "ведення" клієнта

☕ Обід

Модуль 3. Ефективна пропозиція
• Створення цінності: як зацікавити клієнта
• Техніки презентації: як ефективно пропонувати товари та послуги
• Аргументація ціни: як правильно аргументувати ціну, щоб не почути "Дорого"

☕ Кава-брейк

Модуль 4. Техніки роботи з запереченнями
• Екологічна стратегія роботи з запереченнями різних видів
• Техніка «Рефреймінг» для зміни фокусу уваги клієнта
• 9 актуальних технік з прикладами скриптів та відповідей
• Рольові ігри, кейси та симуляції
• Завершення тренінгу та домашнє завдання

Портфоліо бізнес-тренера Олександра Мухіна за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг:

Вартість бізнес-тренінгу:
Рання ціна 5000 грн. за 1 учасника діє до 05.05.2024
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка
З 06.05.2024 і до початку тренінгу, вартість становить 6000 грн. за 1 учасника (вже без знижок по кількості учасників)

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56

8
Ілля Шелеменцев
Підприємець. Кандидат педагогічних наук.
Автор і викладач понад десяти тренінгових програм.
Тема: «Легкі переговори» - тренінг направлений на здобуття навичок ведення переговорів. Буде корисний всім, хто хоче в переговорах вийти переможцем і знайти спільну мову з опонентом.
Бізнес-тренер: Ілля Шелеменцев

Учасники бізнес-тренінгу: Менеджери з продажу, керівники відділу продажів.
Дата проведення:
Формат тренінгу: онлайн
Час проведення:

Тренінг- практикум направлений на здобуття навичок ведення переговорів, для менеджерів з продажів різних напрямків і рівнів. Буде корисний всім, хто хоче в переговорах вийти переможцем і знайти спільну мову з опонентом.!


Учасники тренінгу навчаться:
  • Ефективним діям на всіх етапах підготовки, планування та проведення переговорів.
  • Налагоджувати довірливі стосунки з іншими людьми.
  • Виявляти потреби опонентів і пов'язувати їх з вашими спільними цілями.
  • Презентувати ваші ідеї, товари, послуги.
  • Долати заперечення і перетворювати їх в можливості.
  • Технікам маніпуляції, та способам захисту від маніпуляцій методика трансактного аналізу Ерік Берн.
  • Інструменти психологічного вплив.
  • Вчасно і ефективно «закривати угоду».
  • Укладати угоди на взаємовигідних умовах.
Програма тренінгу:
Модуль 1. Підготовка до переговорів, план реалізації.

  • Вправа на знайомство.
  • З'ясування запитів та очікувань учасників.
  • Постановка індивідуальних цілей на тренінг кожного учасника.
  • Ділова гра «Встанови правила».
  • Що таке переговори? Кому і для чого корисні навички ведення переговорів? Чим переговори відрізняються від продажів, презентацій та інших процесів? Що між ними спільного(дискусія).
  • Види і стилі переговорів.
  • Стратегії ведення переговорів (короткий огляд).
  • Зворотній зв'язок учасників.
В цьому блоці Ви навчитесь:
  • Використовувати найбільш дієві методи і способи підготовки до переговорів.
  • Аналізувати сильні та слабкі сторони опонента/клієнта.
  • Обирати стратегію ведення переговорів, виходячи з особливостей опонента і конкретної ситуації.
  • Визначати цілі переговорів (SMART).
  • Опануєте на практиці «золоті правила переговорника».
  • Навчитесь складати та реалізовувати стратегію та «сценарій» переговорів.
  • Навчитесь обирати свій стиль переговорів, враховуючи Ваші психофізіологічні особливості, статус і деякі інші фактори.
Модуль 2. Види переговорів. Техніки ведення переговорів, стилі переговорників.
  • Види переговорів. Техніки ведення переговорів, стилі переговорників.
  • Ви ведете переговори із досвідченими та професійними переговорниками?
  • Ваші опоненти майстерно диктують свої умови і не хочуть поступатися?
  • Для Вас важливо бути обізнанішими та професійнішими, ніж вони?
  • Хочете навчитися новим, ефективним навичкам ведення переговорів?
  • Хочете знайти для себе найбільш оптимальний стиль переговорів, враховуючи персональний Архетип за Юнгом і стиль менеджменту по Іцхаку Адізесу.
В цьому блоці Ви дізнаєтесь і навчитеся:
  • Які існують ключові види переговорів і найбільш дієві техніки ведення переговорів.
  • Як обрати для себе стиль ведення переговорів враховуючи власний архетип за Юнгом (після персонального тестування) Практичні вправи і рольові ігри.
  • Як правильно побудувати комунікацію з відповідними носіями різних стилів менеджменту згідно класифікації Іцхака Адізеса, враховуючи власний стиль (персональне тестування) Практичні вправи і рольові ігри.
  • Дієвим технікам ведення переговорів.
  • Встановленню та налагодженню довірливих стосунків.
  • Утримання та перехоплення ініціативи у розмові.
  • Виявляти потреби та втілювати техніки презентації.
  • Долати заперечення і уникати їх в переговорах.
  • Ефективно укладати угоди.
Модуль 3. Як маніпулювати опонентом і яким чином захищатися від маніпуляцій?
  • Серед Ваших знайомих є люди, з якими хочеться інтуїтивно погоджуватися?
  • Для Вас важливо розуміти, як саме Вами маніпулюють та вміти цьому протистояти?
  • Хочете навчитися психологічним прийомам, які допоможуть вам впливати на опонента?
В цьому блоці Ви опануєте навички і техніки:
  • Маніпуляції у взаємодії двох і більше людей.
  • Розпізнавання маніпуляцій (Практичні вправи).
  • Захисту від маніпуляцій і психологічного тиску.
  • Інструменти психологічного впливу на опонента, елементарні дієві техніки НЛП. (Практичні вправи).
Модуль 4. Презентація і її вплив на хід і результати переговорів. Інструменти та скрипти ведення телефонних переговорів і переговорів листуванням. Лайфхаки переговорника.
  • Презентація і самопрезентація – зробіть її «СМАЧНО». (Практичні вправи, рольові ігри)
  • Як впливає якісна презентація на результати переговорів?
  • Особливості проведення переговорів по телефону, як в цьому допомагає голос? Переговори листуванням – основи копірайтингу.
  • Практичні вправи і рольові ігри для розвитку навичок ведення телефонних переговорів, текстова пропозиція.
  • 100 лайфхаків для проведення результативних і ефективних переговорів.

Портфоліо бізнес-тренера Іллі Шелеменцева за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: 5000 грн / 1 участник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56

Список тем для навчання

Компанія СМАРТ СТАФФ проводить відкриті
бізнес-тренінги за наступними темами:
Активні продажі В2В
Повернення втрачених клієнтів
Бізнес, як гра. Гейміфікація процесів
Прийняття управлінських рішень
Виявлення і формування потреб клієнтів
Як розкрити потенціал продавця
Емоційне вигоряння
Продаж при вхідних дзвінках
Клієнтоорієнтовані продажі
Продаж при холодних дзвінках
Крос-функціональна взаємодія
Продуктивність і особистий час керівника
Лідерство
Профілактика заперечень і техніки роботи
з опором клієнта
Менеджмент делегування
Рішення конфліктних ситуацій, стрес-менеджмент
Навички проведення презентацій
Робота з VIP клієнтами
Стратегічна сесія
Тайм менеджмент
*Для отримання повного списку бізнес-тренінгів і послуг компанії залиште заявку і наш менеджер передзвонить протягом 10 хвилин для детальної консультації.

Заявка на бізнес-тренінг

Протягом 10 хвилин з вами зв'яжеться наш менеджер і детально проконсультує
Нам довіряють
Контакти
ТОВ "СМАРТ СТАФФ"
03062, Україна, м.Київ, пр-т Перемоги, 65, офіс 316

(044) 422-52-12, (098) 278-47-07, (095) 611-37-71
E-mail: ns.smartstaff@gmail.com
Копирование информации с сайта запрещено 2020 (с)
Made on
Tilda