Задавайте питання в Telegram Задавайте питання в Viber
Время работы: пн-пт, 9 - 18
Українською

Бізнес-тренінги в Києві

Професійні бізнес-тренінги в онлайн і оффлайн форматі

ОФЛАЙН ТРЕНІНГИ
Класичні бізнес-тренінги з групою учасників, бізнес-тренером і смачною кавою
ОНЛАЙН ТРЕНІНГИ
Бізнес-тренінги в новому унікальному форматі хто полюбляє навчатись віддалено або учасників з інших міст
План відкритих бізнес-тренінгів


1
ОЛЕКСІЙ ГРОМИКО
Тренер-консультант
Тема: «Управління бізнес-процесами в закупівлях»
Бізнес-тренер: Олексій Громико

Цільова аудиторія бізнес-тренінгу: Керівники та ключові працівники департаменту закупівель.
Дата проведення: 27-29 лютого 2024 р.
Формат тренінгу: онлайн (3 дні, 3 модулі по 3 години)
Час проведення:
27.02.2024р. 1 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 12:00-13:30
28.02.2024р. 2 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 12:00-13:30
29.02.2024р. 3 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 12:00-13:30

Методи навчання: Active learning підхід, в якому теоретичний матеріал доповнюється практичними вправами. Навчання відбувається на прикладах бізнес-процесів з діяльності компаній учасників тренінгу. Це допомагає використати нові знання тут і зараз, що сприятиме засвоєнню матеріалів тренінгу.

Опис програми бізнес-тренінгу:
Сучасний конкурентний світ вимагає від нас кожного дня бути більш ефективними: робити щось швидше, якісніше, дешевше ніж конкуренти.
Але чи знаємо ми на чому сфокусувати свої зусилля? Оптимізація, яких дій призведе до конкурентної переваги? В яку ідею щодо вдосконалення закупівельної діяльності краще інвестувати кошти, час та зусилля? Ось лише маленька частина запитань, які кожного дня постають перед закупівельниками. Вміння знайти відповідь на ці запитання дає можливість посилити ефективність роботи підрозділу закупівель. Бізнес-тренінг: «Управління бізнес-процесами в закупівлях» стане стартовою точкою для початку процесу операційного вдосконалення відділу закупівель.

Після завершення програми навчання учасники зможуть:
• Виділяти бізнес-процеси в діяльності компанії;
• Розподіляти відповідальність за процес в цілому і за окремі його кроки;
• Пріоритезувати бізнес-процеси для подальшого вдосконалення;
• Моделювати бізнес-процеси для подальшого аналізу;
• Визначати показники ефективності процесу закупівель. Зв'язувати показники ефективності процесу з фінансовими та маркетинговими показниками компанії в закупівлях;
• Аналізувати бізнес-процеси і проводити пошук кореневих причин існування проблем;
• Генерувати ідеї щодо покращення бізнес-процесів і пріоритезувати їх;
• Побудувати систему постійного вдосконалення бізнес-процесів в закупівлях.

Програма тренінгу:
Модуль 1. Знайомство з процесним управлінням:
• Функціональна та процесна структура організації; • Еволюція підходів до управління бізнес-процесами;
• Складові процесного управління;
• Ролі в процесно-орієнтованій організації;
• Визначення меж процесу;
• Категоризація процесів, їх первинний аналіз і пріорітезація для покращення.

Модуль 2. Моделювання бізнес-процесів та оцінка ефективності процесу:
• Побудова моделі процесу;
• Аналіз бізнес-процесу за допомогою моделі процесу;
• Система збалансованих показників компанії;
• Категорії показників ефективності бізнес-процесів (PPI);
• Визначення PPI. Первинні та вторинні метрики.

Модуль 3. Аналіз та вдосконалення бізнес-процесів:
• Підходи до аналізу бізнес-процесів: Lean, Six Sigma, TOC;
• Аналіз кореневих причин існування недосконалостей процесу;
• Аналіз і вибір ініціатив щодо покращення бізнес-процесів;
• Управління змінами під час вдосконалення бізнес-процесів;
• Підбиття підсумків тренінгу.
• Відповіді на запитання.

Портфоліо бізнес-тренера Олексія Громико за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: Рання ціна 8500 грн.з податком за 1 учасника
за 2 учасника - знижка 5%
за 3 учасника - знижка 10%
Пропозиція знижок діє до 15 лютого 2024

Після 15 лютого і до початку тренінгу, вартість становить 9500 грн. за 1 учасника (вже без знижок по кількості учасників)

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57

2
ОЛЕКСАНДР МУХІН
Експерт з навчання та розвитку керівників
Тема: «Еволюція продажів: актуальні та практичні техніки в 2024»
Бізнес-тренер: Олександр Мухін

Учасники бізнес-тренінгу: Менеджери з продажу, керівники відділу продажу.
Дата проведення: 13 березня 2024 р. (з 09:00 до 18:00)
Формат тренінгу: офлайн
Місце проведення: м. Київ, проспект Перемоги, 65, БЦ КАМЕТ

Тренінг- практикум навчить ваших продавців успішно продавати, обробляти заперечення, презентувати себе та компанію!


Учасники тренінгу:
• Проаналізують свою стратегію продажів та виправлять помилки.
• Сформують план покращення результатів у 2024 році.
• Навчаться ефективніше продавати в сучасних умовах.
• Напишуть скрипти продажів під свою специфіку на різні етапи продажів.
• Вивчать понад 20 технік продажів та роботи з запереченнями.
• Отримають заряд мотивації та покроковий план збільшення продажів.

Програма тренінгу:
Модуль 1. Основи продажів в 2024
• Особливості продажів в 2024 та як досягти максимальних результатів
• "Теорія червоних машин" та 2 головні навички ефективного продавця
• Етапи продажів та діалогу з клієнтом: цілі та методи досягнення

☕ Кава-брейк

Модуль 2. Створення довіри та вияв потреб
• Створення довіри з новим клієнтом за Пірамідою Ділтса
• Як починати діалог з клієнтом, щоб одразу захопити увагу
• Технологія BANT для швидкої кваліфікації клієнта
• Методика SPIN для глибокого вияву потреб та "ведення" клієнта

☕ Обід

Модуль 3. Ефективна пропозиція
• Створення цінності: як зацікавити клієнта
• Техніки презентації: як ефективно пропонувати товари та послуги
• Аргументація ціни: як правильно аргументувати ціну, щоб не почути "Дорого"

☕ Кава-брейк

Модуль 4. Техніки роботи з запереченнями
• Екологічна стратегія роботи з запереченнями різних видів
• Техніка «Рефреймінг» для зміни фокусу уваги клієнта
• 9 актуальних технік з прикладами скриптів та відповідей
• Рольові ігри, кейси та симуляції
• Завершення тренінгу та домашнє завдання

Портфоліо бізнес-тренера Олександра Мухіна за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу:
Рання ціна 5000 грн. за 1 учасника діє до 03.03.2024
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка
З 04.03.2024 і до початку тренінгу, вартість становить 6000 грн. за 1 учасника (вже без знижок по кількості учасників)

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57

3
Оксана Боднар
Бізнес – консультант, Тренер - практик, експерт в сфері продаж, управління персоналом, росту і розвитку команд
Тема: «КУРС УСПІШНОГО КЕРІВНИКА»
Бізнес-тренер: Оксана Боднар
Учасники бізнес-тренінгу: Керівники різних рівнів
Дата проведення: 14 березня 2024 р.
Формат тренінгу: офлайн
Час проведення: з 09:00 до 18:00
Місце проведення: м. Київ, проспект Перемоги, 65, БЦ КАМЕТ

Програма тренінгу:
За кожним успіхом і результатом стоять Люди.
Наскільки ефективний керівник, настільки ефективна і його команда, адже керівник як лідер команди, є прикладом для її учасників у повсякденній діяльності.
Дана програма буде корисна як досвідченим керівникам, так і тим, хто планує ним стати або зарахований до управлінського кадрового резерву.
Курс направлений на підвищення управлінських компетенцій керівників різних рівнів

ХТО ТАКИЙ УСПІШНИЙ КЕРІВНИК
  • Основні якості успішного Керівника
  • Ролі успішного Керівника
ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ
  • Планування
  • Організація
  • Мотивація
  • Координація
  • Контроль
ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ
  • Види цілей
  • Як правильно ставити цілі
  • Система 5 ясностей
  • Постановка задач співробітникам, як продати задачу
КОМАНДОУТВОРЕННЯ
  • Ключові фактори успішної команди
  • Стилі управління командою
  • Ролі в команді
  • Тест Бельбина – визначення ролей в команді
  • Динаміка розвитку команди
  • 8 ступенів управління командою по Тарасову
ДЕЛЕГУВАННЯ
  • Що таке делегування
  • Основні стадії делегування
  • Помилки при делегуванні
МОТИВАЦІЯ
  • Фактори, що впливають на мотивацію співробітника
  • Види мотивації: матеріальна, нематеріальна. Як правильно їх використовувати.
  • Зворотній зв'язок, як один з ключових факторів мотивації співробітників
  • Правила подачі і види зворотного зв'язку
  • Заохочення, покарання, зразки для наслідування
  • Робота з очікуваннями співробітників
ТАЙМ МЕНЕДЖМЕНТ
  • Основні принципи тайм менеджменту
  • Визначення пріоритетів – матриця Ейзенхауера
  • Що забирає наш час і знижує ефективність
ЛІДЕР
  • Хто такий лідер
  • Ключові характеристики лідера
  • 7 якостей лідера
  • Форма мислення лідера
  • Правила відповідальності лідера
  • Тест на визначення форми мислення лідера
ПІДБІР І ЗВІЛЬНЕННЯ СПІВРОБІТНИКІВ
  • Правила і методологія проведення співбесід
  • Маркери критичності при підборі співробітників
  • Правила і методологія екологічного звільнення співробітників
РОЗВИТОК КОМАНДИ
  • Правила і методологія проведення зібрань, планерок, тет-а-тетів
  • Субординація, правила вступу в комунікацію
  • Типи зрілості співробітників (управління командою в залежності від типів зрілості підлеглих)
  • Ріст і розвиток команди
  • Наставництво
  • Як тримати команду в тонусі
  • Як формувати кадровий резерв в Команді

Портфоліо бізнес-тренера Оксани Боднар за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: 5000 грн / 1 участник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57

4
Ілля Шелеменцев
Підприємець. Кандидат педагогічних наук.
Автор і викладач понад десяти тренінгових програм.
Тема: «Легкі переговори» - тренінг направлений на здобуття навичок ведення переговорів. Буде корисний всім, хто хоче в переговорах вийти переможцем і знайти спільну мову з опонентом.
Бізнес-тренер: Ілля Шелеменцев

Учасники бізнес-тренінгу: Менеджери з продажу, керівники відділу продажів.
Дата проведення: 20-21 березня 2024 р.
Формат тренінгу: онлайн
Час проведення:
20.03.2024р. 1 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 2 модуль: 12:00-13:30
21.03.2024р. 3 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 4 модуль: 12:00-13:30

Тренінг- практикум направлений на здобуття навичок ведення переговорів, для менеджерів з продажів різних напрямків і рівнів. Буде корисний всім, хто хоче в переговорах вийти переможцем і знайти спільну мову з опонентом.!


Учасники тренінгу навчаться:
  • Ефективним діям на всіх етапах підготовки, планування та проведення переговорів.
  • Налагоджувати довірливі стосунки з іншими людьми.
  • Виявляти потреби опонентів і пов'язувати їх з вашими спільними цілями.
  • Презентувати ваші ідеї, товари, послуги.
  • Долати заперечення і перетворювати їх в можливості.
  • Технікам маніпуляції, та способам захисту від маніпуляцій методика трансактного аналізу Ерік Берн.
  • Інструменти психологічного вплив.
  • Вчасно і ефективно «закривати угоду».
  • Укладати угоди на взаємовигідних умовах.
Програма тренінгу:
Модуль 1. Підготовка до переговорів, план реалізації.

  • Вправа на знайомство.
  • З'ясування запитів та очікувань учасників.
  • Постановка індивідуальних цілей на тренінг кожного учасника.
  • Ділова гра «Встанови правила».
  • Що таке переговори? Кому і для чого корисні навички ведення переговорів? Чим переговори відрізняються від продажів, презентацій та інших процесів? Що між ними спільного(дискусія).
  • Види і стилі переговорів.
  • Стратегії ведення переговорів (короткий огляд).
  • Зворотній зв'язок учасників.
В цьому блоці Ви навчитесь:
  • Використовувати найбільш дієві методи і способи підготовки до переговорів.
  • Аналізувати сильні та слабкі сторони опонента/клієнта.
  • Обирати стратегію ведення переговорів, виходячи з особливостей опонента і конкретної ситуації.
  • Визначати цілі переговорів (SMART).
  • Опануєте на практиці «золоті правила переговорника».
  • Навчитесь складати та реалізовувати стратегію та «сценарій» переговорів.
  • Навчитесь обирати свій стиль переговорів, враховуючи Ваші психофізіологічні особливості, статус і деякі інші фактори.
Модуль 2. Види переговорів. Техніки ведення переговорів, стилі переговорників.
  • Види переговорів. Техніки ведення переговорів, стилі переговорників.
  • Ви ведете переговори із досвідченими та професійними переговорниками?
  • Ваші опоненти майстерно диктують свої умови і не хочуть поступатися?
  • Для Вас важливо бути обізнанішими та професійнішими, ніж вони?
  • Хочете навчитися новим, ефективним навичкам ведення переговорів?
  • Хочете знайти для себе найбільш оптимальний стиль переговорів, враховуючи персональний Архетип за Юнгом і стиль менеджменту по Іцхаку Адізесу.
В цьому блоці Ви дізнаєтесь і навчитеся:
  • Які існують ключові види переговорів і найбільш дієві техніки ведення переговорів.
  • Як обрати для себе стиль ведення переговорів враховуючи власний архетип за Юнгом (після персонального тестування) Практичні вправи і рольові ігри.
  • Як правильно побудувати комунікацію з відповідними носіями різних стилів менеджменту згідно класифікації Іцхака Адізеса, враховуючи власний стиль (персональне тестування) Практичні вправи і рольові ігри.
  • Дієвим технікам ведення переговорів.
  • Встановленню та налагодженню довірливих стосунків.
  • Утримання та перехоплення ініціативи у розмові.
  • Виявляти потреби та втілювати техніки презентації.
  • Долати заперечення і уникати їх в переговорах.
  • Ефективно укладати угоди.
Модуль 3. Як маніпулювати опонентом і яким чином захищатися від маніпуляцій?
  • Серед Ваших знайомих є люди, з якими хочеться інтуїтивно погоджуватися?
  • Для Вас важливо розуміти, як саме Вами маніпулюють та вміти цьому протистояти?
  • Хочете навчитися психологічним прийомам, які допоможуть вам впливати на опонента?
В цьому блоці Ви опануєте навички і техніки:
  • Маніпуляції у взаємодії двох і більше людей.
  • Розпізнавання маніпуляцій (Практичні вправи).
  • Захисту від маніпуляцій і психологічного тиску.
  • Інструменти психологічного впливу на опонента, елементарні дієві техніки НЛП. (Практичні вправи).
Модуль 4. Презентація і її вплив на хід і результати переговорів. Інструменти та скрипти ведення телефонних переговорів і переговорів листуванням. Лайфхаки переговорника.
  • Презентація і самопрезентація – зробіть її «СМАЧНО». (Практичні вправи, рольові ігри)
  • Як впливає якісна презентація на результати переговорів?
  • Особливості проведення переговорів по телефону, як в цьому допомагає голос? Переговори листуванням – основи копірайтингу.
  • Практичні вправи і рольові ігри для розвитку навичок ведення телефонних переговорів, текстова пропозиція.
  • 100 лайфхаків для проведення результативних і ефективних переговорів.

Портфоліо бізнес-тренера Іллі Шелеменцева за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: 5000 грн / 1 участник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57

5
АНТОН САВОЧКА
Експерт з навчання та розвитку керівників
Тренінг: "Штучний інтелект у бізнесі"
Бізнес-тренер: АНТОН САВОЧКА, Експерт з навчання та розвитку керівників
Учасники заходу: ТОП менеджери
Дата проведення: 14.05.2024, 21.05.2024 р.
Формат тренінгу: онлайн

Час проведення:
14.05.2024р. 1 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 2 модуль: 12:00-13:30
21.05.2024р. 3 модуль: 10:00 -11:30; перерва 11:30-12:00; 4 модуль: 12:00-13:30

Тренінг розрахований на ТОП менеджерів першої ланки. Курс дозволить навчитись використовувати найбільш актуальні і популярні інструменти штучного інтелекту.
Також він дасть розуміння як сучасний бізнес працює з даними, клієнтами і персоналом на базі алгоритмів і Big Data. Основні акценти штучного інтелекту, його використання у бізнесі та як буде розвиватися бізнес з його використанням, до чого потрібно готуватися?

Програма тренінгу: Штучний інтелект у бізнесі

Сесія 1: Вступ до ШІ в бізнесі (90 хвилин)
  • Що таке штучний інтелект: основна термінологія та концепції ШІ
  • Типи штучного інтелекту: різниця між вузькопрофільним і широкопрофільним ШІ
  • Як навчаються машини: типи машинного навчання: контрольоване, неконтрольоване та навчання з підкріпленням
  • Як алгоритми навчаються на даних: навчання, перевірка та тестування
  • Важливість штучного інтелекту в сучасному бізнесі: підвищення операційної ефективності за допомогою чат-ботів та навчань нейромереж
Сесія 2: Як інструмент професійного розвитку персоналу (90 хвилин)
  • Ключові компетенції майбутнього і штучний інтелект: критичне мислення, креативність, рішення проблем
  • Perplexity.ai як інструмент навчання
  • Chat-GPT, Bard, Claude як інструменти розвитку професійних навичок
  • Майбутнє професійної освіти: HeyGen, D-ID і корпоративні аватари
Сесія 3: Великі дані та ШІ (90 хвилин)
  • Роль якісних даних у роботі ШІ
  • Попередня обробка та аналіз даних для проектів ШІ
  • Прогнозова аналітика та її застосування у бізнесі результатів дяльності ШІ
  • Етика та упередження в даних ШІ
  • Дані, які сьогодні накопичує бізнес для навчання нейромереж
  • Використання ШІ для прийняття обґрунтованих бізнес-рішень
Сесія 4: Інтеграція ШІ в бізнес-стратегію (90 хвилин)
  • Визначення можливостей і викликів під час інтеграції ШІ в стратегію
  • Стратегії для створення культури, яка охоплює інновації на основі ШІ
  • Персоналізація за допомогою маркетингу, керованого ШІ
  • Чат-боти та віртуальні помічники покращують взаємодію з клієнтами
  • Вивчення нових тенденцій, таких як штучний інтелект у ланцюжку поставок, інновації на основі штучного інтелекту та створений штучним інтелектом контент
Портфоліо бізнес-тренера Антона Савочки за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: 5000 грн / 1 участник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57

6
Тренінг від діючих експертів рекрутингу
Тетяни Ісаченко та Катерини Затонової.
Для рекрутерів практиків, які прагнуть професійного розвитку.
Тренінг: "Інструменти ефективного рекрутера"
Учасники заходу: HR та рекрутери
Дата проведення: 28-29.03.2024 р.
Формат тренінгу: онлайн, тривалість курсу 8 годин.
Час проведення:
28.03.2024р. 1 модуль: 10:00 -15:00; перерва 12:00-13:00;
29.03.2024р. 2 модуль: 10:00 -15:00; перерва 12:00-13:00
Тренери: Тетяна Ісаченко, експерт з підбору персоналу. Досвід роботи в професійному HR в масштабних міжнародних та національних компаніях більше 10 років. Має практичний досвід у розробці та управлінні програмами розвитку молодих талантів, побудові систем підбору, адаптації, оцінки та навчання співробітників різних рівнів. Є сертифікованим практикуючим коучем та бізнес-тренером за основною спеціалізацією особистий саморозвиток, ефективна командна взаємодія та розвиток управлінських скілів.
Катерина Затонова, експерт з підбору персоналу. Досвід роботи на керівних посадах у масштабних національних компаніях понад 15 років. Практичний досвід у розробці та управлінні системами мотивацій, залученості, лояльності співробітників, управлінні конфліктами, впровадження змін, у побудові систем роботи в середовищі, що швидко змінюється, формуванні високопродуктивних команд, розробці та управлінні корпоративною культурою, опис та впровадження HR процесів з 0.

КУРС РОЗКРИВАЄ ПИТАННЯ:
● З якими викликами стикнувся сучасний рекрутинг?
● Як професійному рекрутингу підсилити свою ефективність сьогодні та бути корисним партнером для бізнесу?

ПРОГРАМА КУРСУ:
1. Виклики сучасного рекрутингу:
● як змінився ринок праці в сучасних реаліях;
● сучасні ризики, які необхідно враховувати рекрутерам.

2. Пасивний пошук вже не працює:

● ефективна воронка рекрутингу;
● альтернативні канали залучення кандидатів;
● ефективні колаборації проти конкуренції;
● неочевидні помилки у рекрутингу сьогодні.

3. Ефективне опрацювання заявки на підбір та розробка стратегії пошуку кандидата.

4. Маркетинг у рекрутингу:
● виявлення, пошук та підсилення уваги цільової аудиторії;
● як писати тексти, які привертають увагу.

5. Виявлення та оцінка емоційної стійкості та здатності до набуття нових скілів (оцінка meta skills), необхідних для адаптації сьогодні.

6. Як рекрутеру залишатися в ресурсному стані в умовах робочого стресу:

● що провокує емоційне вигорання рекрутера;
● ресурсний стан рекрутера - addite value для бізнесу.

Після першого заняття виконання завдань та отримання зв.зв. експертів по ним:

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ:
  1. Оцінити воронку рекрутингу з метою виявлення потенційних зон для покращення;
  2. Розробка плану опрацювання нових каналів залучення кандидатів своїх практичних робочих кейсів;
  3. Детальне опрацювання цільової аудиторії потенційних кандидатів (Хто вони, що їх мотивує, що їх хвилює, що їх цікавить, де вони проводять час, де вони навчаються, хто є їх інфлюенсерами);
  4. Актуалізація текстів оголошень по вакансіях.
Загальне обговорення із групою яскравих кейсів учасників та доповнення реальними ідеями від групи.

Після другого заняття, отримання зв. зв., за бажанням.

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ:
  1. Включення питань для оцінки мета скілз кандидатів в діючу систему відбору;
  2. Розробка плану підвищення власного ресурсного стану рекрутера.
Організація спільного чату для після навчального супроводження.

ФОРМАТ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

70% – практика, 30% – теорія. Основа заходу – практичні завдання, з включеними інтерактивними мінілекціями тренера, практичні вправи в групах.

Посттренінговий супровід: список літератури та додаткових матеріалів на тему, домашнє завдання для учасників навчання.

Профайл тренінгу за посиланням >>>>>
Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>

Вартість бізнес-тренінгу: 5000 грн / 1 участник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57

Список тем для навчання

Компанія СМАРТ СТАФФ проводить відкриті
бізнес-тренінги за наступними темами:
Активні продажі В2В
Повернення втрачених клієнтів
Бізнес, як гра. Гейміфікація процесів
Прийняття управлінських рішень
Виявлення і формування потреб клієнтів
Як розкрити потенціал продавця
Емоційне вигоряння
Продаж при вхідних дзвінках
Клієнтоорієнтовані продажі
Продаж при холодних дзвінках
Крос-функціональна взаємодія
Продуктивність і особистий час керівника
Лідерство
Профілактика заперечень і техніки роботи
з опором клієнта
Менеджмент делегування
Рішення конфліктних ситуацій, стрес-менеджмент
Навички проведення презентацій
Робота з VIP клієнтами
Стратегічна сесія
Тайм менеджмент
*Для отримання повного списку бізнес-тренінгів і послуг компанії залиште заявку і наш менеджер передзвонить протягом 10 хвилин для детальної консультації.

Заявка на бізнес-тренінг

Протягом 10 хвилин з вами зв'яжеться наш менеджер і детально проконсультує
Нам довіряють
Контакти
ТОВ "СМАРТ СТАФФ"
03062, Україна, м.Київ, пр-т Перемоги, 65, офіс 316

(044) 422-52-12, (098) 278-47-07, (095) 611-37-71
E-mail: ns.smartstaff@gmail.com
Копирование информации с сайта запрещено 2020 (с)
Made on
Tilda