Тренінг "Оптимізація процесу закупівель в організації"

  • Illustration

    Тренінг "Оптимізація процесу закупівель в організації"Бізнес-тренер: Ірина Гудь
    Цільова аудиторія: Керівники та ключові працівники підрозділів закупівель, менеджери із закупівель та постачання, категорійні менеджери, проєктні менеджериФормат: онлайнСтарт навчання: 12.08.2025Дати навчання: 12,14,19,21 серпня 2025 рокуТривалість: 4 модулі (по 3 години)

Мета тренінгу: сформувати в учасників навички ефективного управління закупівельною функцією в межах організації та вдосконалення закупівельних процедур. Також програма тренінгу спрямована на розвиток компетенцій, необхідних для ефективної організації роботи підрозділу закупівель. 
Учасники тренінгу зможуть знайти відповіді на такі ключові запитання:● Як чітко визначати цілі та завдання підрозділу закупівель та їх зв’язок із стратегією та операційною діяльністю компанії?● Як підвищити ефективність роботи підрозділу закупівель?● Як оптимізувати витрати на закупівлю товарів та послуг?● Як ідентифікувати та мінімізувати ризики?● Як організовувати комунікацію з внутрішнім клієнтом?● Як управляти постачальниками в умовах воєнного стану?● Як впроваджувати цифрові рішення в управління закупівельними процедурами?

Програма тренінгу:

Модуль 1. Процес закупівель: рівні та етапи.Ціль: Ознайомлення учасників із ключовими поняттями та етапами закупівельного циклу.Зміст:● Що таке procurement і чим він відрізняється від операційної діяльності?● Рівні та етапи процесу закупівель.● Життєвий цикл процесу закупівель: від формування запиту до завершення.● Ролі та відповідальність в команді.● Стейкхолдери впровадження; Орган, що приймає рішення.
Модуль 2. Основи категорійного менеджменту.Ціль: Ознайомлення учасників з поняттям категорійного менеджменту, правильною підготовкою технічних завдань для проведення тендеру.Зміст: ● Що таке категорійний менеджмент?● Зв’язок зі стратегією компанії та операційною діяльністю.● Ідентифікація потреб бізнесу.● Збір інформації для підготовки Технічного завдання (специфікації).● Підготовка документації та проведення закупівельних процедур.
Модуль 3. Управління постачальниками.Ціль: Навчити учасників якісно та ефективно управляти постачальниками. Зміст:● Управління постачальниками та пошук постачальників.● Аналіз постачальників та аналіз ринку.● Критерії відбору постачальників та їх оцінка.● Укладення договорів та контроль за їх виконанням.
Модуль 4. Проєктний менеджмент в закупівлях.Ціль: Навчити учасників використовувати основи проєктного менеджменту в закупівлях, командній роботі в процесі підготовки та проведенні закупівельних процедур.Зміст:● Коли і хто повинен бути залучений до робочої групи?● Постановка завдання та термінів виконання. ● Ефективна комунікація та командна робота.● Використання систем управління проєктами (Jira, Trello, MS Project).● Генерація ідей та їх оцінка з врахуванням перешкод та потенціалу.● Управління ризиками: план мінімізації ризиків.● Управління договорами. 

Вручення сертифікатів.

Вартість участі:● 14 000 грн - учасник;● знижка 10% — при реєстрації від 3 учасників.
Портфоліо бізнес-тренера Ірини Гудь: за посилання >>> Реєстрація на відкритий онлайн-курс: за посиланням >>> Програма тренінгу: за посиланням >>>>> 

Детальна інформація: (044) 422-52-12, +38(095) 677-52-56 Олександра+38(067) 577-52-57, +38(095) 677-52-57 Альона

Заявка набізнес-тренінг

Заявку надіслано!

Протягом 10 хвилин зателефонує наш менеджер і детально проконсультує

Can't send form.

Please try again later.