Время работы: пн-пт, 9 - 18
Українською

HR-meeting

Захід для HR, HRD, Head of HR, L&D спеціалістам, CEO


1
HR-meeting
"Сучасні інструменти в управлінні персоналом" 18/04/2024
Партнери HR-meeting
HR-meeting: "Сучасні інструменти в управлінні персоналом"
Запрошуємо до участі HRBP, HRD, Head of HR, L&D спеціалістів, ТОП менеджерів та CEO
Модератор заходу: Юрій Бас, бізнес-тренер, коуч. Експерт-практик в сфері продажів, переговорів, навчання та розвитку персоналу
Дата проведення: 18 квітня 2024 р.
Час проведення: з 09:00 до 18:00
Місце проведення: м. Київ, проспект Перемоги, 84, Нивки Холл

За ігристий настрій заходу відповідає наш генеральний партнер - торгова марка KOKTEBEL
HR-партнер HURMA – преміальний сервіс для HR та рекрутерів, який рекомендують гуру галузі
HR-партнер OLX РОБОТА – ресурс з пошуку роботи та фахівців
HR-партнер robota.ua – найпопулярніший сайт з пошуку роботи серед українців. Ми перевіряємо та публікуємо лише актуальні вакансії в режимі 24/7
Кейтерінг-партнер Box Catering - перша доставка готової їжі в коробках. Зручне та смачне рішення для корпоративів, стратегічних сесій, навчань та тімбілдінгів.
Страховий партнер ТОВ "ТВТ – Страховий брокер" надає страхові інструменти та професійний супровід, необхідний для захисту та розвитку вашого бізнесу.
Солодкий партнер Кондитерська фабрика «Лагода» - український виробник кондитерських виробів, печива та вафельної продукції.
Партнер заходу «Київхліб» - лідер ринку по виробництву хліба, хлібобулочної продукції та кондитерських виробів.

1. Тема: "Стратегічна сесія як сучасний інструмент управління персоналом"
Спікерка: Наталія Романенко - Директор з управління персоналом, компанія GT.
15 років досвіду стратегічного управління персоналом великих компаній; Сертифікований бізнес-тренер, 8 років досвіду проведення різної форми навчальних заходів; Більше 10 років — спікер та модератор на HR-конференції (остання – ІV щорічна Аграрна HR-конференція 2018), форумів (останній -ХІІ Форум HR-директорів 2018), бере активну участь в експертних зустрічах Федерації роботодавців України. Залучена в розвиток молоді, співпрацює із викладачами та студентами НУБіП, КНЕУ та інших навчальних закладів України; Автор численних публікацій в профільних журналах. В 2017 році увійшла в ТОП-20 кращих HR-директорів України за результатами дослідження порталу Delo.UA; в 2019 році увійшла в ТОП-20 кращих HR-спеціалістів України за версією HURMA.
Модератор: Ігор Заболотний, бізнес-ментор, експерт з проведення стратегічних сесій, топ проєкти: МHP, CHOICE, COCA-COLA, DTEK, BIOSPHERE CORPORATION

Протягом даного блоку ми розглянемо наступні питання та обміняємось набутим досвідом, а саме:
- Цілі бізнесу, які можна реалізувати за допомогою стратегічної сесії;
- Стратегічна сесія: рутина чи подія?
- Що робить стратегічну сесію успішною;
- Генерування ідей новими та нестандартними способами або як розширити рамки мислення команди, яка вже давно працює в бізнесі;
- Як команді створювати проривні рішення в кризові часи;
- Відверті кейси про установки, які заважають, цінність інтерв'ю, як першого етапу стратегічної сесії, фокусуюче запитання чи коли керівнику включатися, а коли відійти в "тінь"..

2. Тема: "Трансформація керівника: від особистості до системи"
Спікер: Димитрій Саюк - бізнес-тренер з управлінської майстерності. НЛП-практик. Військовий та тренер ЗСУ. Автор курсу «Психологія та технології продажів».

Дослідимо наступні теми:
- Розуміння важливіше знання
- Управління персоналом в сучасних умовах
- Власна структура особистості через власний інтерес
- Практичне використання структури особистості в управління (реальні кейси)
- Розуміння системи та роль керівника в ній
- Спіральна динаміка, як система в управлінні організацією
- Практичні приклади використання Спіральної динаміки в бізнесі (реальні кейси).

3. Тема: "Успішний керівник в умовах змін"
Спікерка: Оксана Боднар
- бізнес-консультант, тренер-практик, 14 років досвіду на керівних посадах в Міжнародній Компанії Dnipro M.
Експерт в управлінні Персоналом, формуванню та розвитку функціональних взаємодоповнюючих команд. Автор курсу «Успішний управлінець».
Експерт у сфері продажів, побудові відділу продажів, створенні й розвитку Франшиз.
Психолог, спеціаліст з розвитку емоційного інтелекту та лідерства..

Розберемо такі питання:
- Якості сучасного Лідера, які дають змогу керівнику створювати і управляти ефективними командами
- Управління собою
- Якими компетенціями повинен бути наділений керівник в сучасних умовах
- Ефективне управління змінами в умовах постійної динаміки
- Роль керівника лідера в управлінні змінами
- Підвищення залученості в роботі працівників.

4. Тема: "Рішення-Орієнтований підхід: Від розмови про проблему до обговорення рішень"
Спікерка: Вікторія Спащенко – менеджерка, тренерка, коучиня, фасилітаторка, інтеркультуралістка й експертка з питань міжкультурної взаємодії та міжкультурних компетенцій, практикиня Рішення-Орієнтованого підходу, спікерка, авторка практичних посібників «Як вирішувати проблеми, не обговорюючи їх. Рішення-Орієнтований підхід для менеджерів і не тільки» та «WOwW-школа. Працюємо з тим, що працює. Рішення-Орієнтований підхід для вчителів, батьків і не тільки».

Сфери експертизи: зміни у Рішення-Орієнтований спосіб та ефективні міжкультурні комунікації й управління мультикультурними командами.

Всі ми в житті періодично стикаємося з проблемами і вирішуємо їх. Існує також загальний підхід до вирішення проблеми – ми намагаємося проаналізувати її якомога детальніше, відстежити коріння, знайти недоліки, визначити слабкі сторони, з'ясувати, що ми робимо не так та вирішити, що ми повинні зробити, щоб виправити ситуацію.

Ви теж так робите?

В Рішення-Орієнтованому підході ми називаємо такий спосіб вирішення проблем – розмовою про проблему (Problem Talk) і вважаємо її не зовсім ефективною і зовсім некорисною. Що натомість?

На воркшопі ми познайомимось з Рішення-Орієнтованим підходом, порівняємо розмову про проблему (Problem Talk) та обговорення рішень (Solution Talk), спробуємо просунутись у вирішенні однієї з власних проблем, а також поміркуємо, коли варто застосовувати РО-підхід у роботі HR.

5. Тема: "Залученість персоналу як ключовий фактор розвитку компанії у турбулентний період"
Спікерка: Сідорова Анастасія - бізнес-тренер, HRD керівник в Дніпро-М, Засновниця та керівник Академії Дніпро-М, Психолог, Фасилітатор

Які питання будуть розглянуті:
- Маркери справжньої залученості. Опитування по залученості співробітників – не працюють і не відображає реальну картину їх фактичній діяльності.
- Чому залученість конкретно необхідна саме зараз - у турбулентний період
- Формула залученості команди Дніпро-М. Факапи та реальні кейси, що дають результат.

6. Тема: "Інклюзія - примирити різність"
Спікерка: Олена Нікольська
- бізнес-тренер, психотерапевтка, консультантка Hogan Assessment, ігропрактикиня, військова психологиня, кризова інтервентка.
Близько 13 років досвіду у сфері навчання та розвитку персоналу (цільова аудиторія – керівники). Близько 9 років психотерапевтичної практики. Спікерка профільних конференцій.
Співавторка проєкту «U Step» в спільноті U-Lab (Presencing Institute, Otto Scharmer). Місія проєкту – створення комфортного інклюзивного суспільства.

Які питання будуть розглянуті:
- Чому інклюзія - наша нова реальність. З чим ми маємо справу, коли працюємо з цим питанням.
- Інклюзивність - не тільки про інвалідність. Чому інклюзія - про кожного з нас. Чому ми можемо вчитись одне в одного.
- Реінтеграція ветеранів - питання інклюзії. Інклюзивність – варіант втамування кадрового голоду.
- З чого починається інклюзивність на рівні суспільства, організації, команди та особистості.

7. Тема: "Інструменти діагностики команди та планування ефективних дій: від аналізу до в провадження"
Спікерка: Ольга Тарасевич - HR-консультантка, бізнес-тренерка.
- Понад 15 років у сфері HR у компаніях Щедро, ПриватБанк, Englishdom, Work.ua
- 6+ років у якості HRD
- 7+ років у консультуванні і навчанні.
- Створила 4 авторські курси з HR і рекрутингу, провела понад 50 консультацій, навчила більше 400 HR-ів, топ-менеджерів і власників бізнесу будувати дієві HR-процеси.

Розберемо такі питання:
- Фокус-групи: коли, навіщо і як проводити;
- Види і методи проведення опитувань;
- ТОП помилок, через які опитування не працюють;
- Огляд інструментів для проведення опитувань;
- Що робити з результатами опитувань.

І, звісно, будуть відповіді на питання та жива дискусія із залом, смачний ланч, кава-брейк та дегустація ігристого вина.

Реєстрація на HR-meeting: "Сучасні інструменти в управлінні персоналом" КЛІКАЙ ТУТ

Вартість участі:

Рання ціна 5500 грн за 1 учасника діє до 04.03.2024року
3 05.03.2024року і до початку тренінгу ціна 7000 грн/1 учасник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника і більше – 10% знижка

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56 Світлана
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57 Альона


2
Минулий захід
HR-meeting: "Стратегія управління в сучасних умовах" 03/11/2023
HR-meeting: "Стратегія управління в сучасних умовах"
Учасники заходу: HR BP, HRD, Head of HR, L&D спеціалістам, CEO
Дата проведення: 3 листопада 2023 р.
Час проведення: з 09:00 до 18:00
Місце проведення: м. Київ, проспект Перемоги, 84, Нивки Холл
HR партнер заходусайт Work.ua

1. Тема: "Системний підхід в управлінні персоналу"
Спікер: Наталія Романенко - 15 років досвіду стратегічного управління персоналом великих компаній; Сертифікований бізнес-тренер, 8 років досвіду проведення різної форми навчальних заходів; Більше 10 років — спікер та модератор на HR-конференції (остання – ІV щорічна Аграрна HR-конференція 2018), форумів (останній -ХІІ Форум HR-директорів 2018), бере активну участь в експертних зустрічах Федерації роботодавців України. Залучена в розвиток молоді, співпрацює із викладачами та студентами НУБіП, КНЕУ та інших навчальних закладів України; Автор численних публікацій в профільних журналах. В 2017 році увійшла в ТОП-20 кращих HR-директорів України за результатами дослідження порталу Delo.UA; в 2019 році увійшла в ТОП-20 кращих HR-спеціалістів України за версією HURMA.

Протягом даного блоку ми розглянемо наступні питання та обміняємось набутим досвідом, а саме:
  • Ключові завдання системи управління персоналом
  • Основний інструментарій побудови системи управління персоналом
  • Перші кроки з побудови системи та основні пастки на шляху HR-а в системному підході до управління персоналом
  • Складові функції системи управління персоналом – особливості їх вибудови
Спікер розповість про: helicopter view системного підходу до управління персоналом, розуміння зв'язків в системі і ключових аспектів у вибудові системи управління персоналом, ми розглянемо складові системи, але без глибокої деталізації кожної функції. Кожну функцію розглянемо на рівні цілей та ключових результатів, тактичних цілей і необхідних ресурсів.

2. Тема: "Проблеми реінтеграції ветеранів в робочі колективи"
Спікер: Валентин Кім - Психолог-консультант. Бізнес-тренер. Сертифікований асесор за програмою Assessment and development center. Досвід роботи: У галузі психологічного консультування-20 років. У сфері HR – 10 років. У сфері навчання та проведення тренінгів – понад 10 років. Досвід управління проектами у великих організаціях: ПАТ "УкрСиббанк", ПАТ "Київенерго", ТОВ "Венбест".

Спікер проведе психологічну підготовку HR до роботи з ветеранами, які будуть повертатись в робочі колективи.

Актуальність:
  • Станом на зараз в лавах ЗСУ перебуває понад 1 мільйона осіб. Після закінчення війни більшість з цієї кількості будуть повертатися до мирного життя і однією з найактуальніших проблем стане проблема реінтеграції людини з бойовим досвідом в звичайне мирне життя.
  • Україна проходить війну, яка за інтенсивністю та рівнем загрози може бути порівняна лише з 2 Світовою. А це означає, що сучасні світові практики реінтеграції не враховують інтенсивність і масштаб впливу війни на психіку людини. Нам необхідно створювати власні реінтеграційні традиції, використовуючи світовий досвід, але спираючись в першу чергу на власні практики.
  • До робочих колективів вже повертаються комісовані та демобілізовані працівники і зараз у вітчизняного бізнесу є можливість відпрацювати досвід реінтеграції і приготуватися до більш масштабної демобілізації.
В процесі воркшопу:
  • Надамо учасникам актуальну теоретичну інформацію стосовно правил побудови продуктивного діалогу з ветеранами.
  • Проведемо психологічно-практичний кейс-співбесіду з учасниками для отримання персонального досвіду діалогу з ветеранами.
  • Проведемо навчання правилам побудови продуктивного діалогу.

3. Тема: "Виклики сучасного рекрутингу"
Спікер: Тетяна Ісаченко
- Досвід роботи в професійному HR в масштабних міжнародних та національних компаніях більше 10 років. Має практичний досвід у розробці та управлінні програмами розвитку молодих талантів, побудові систем підбору, адаптації, оцінки та навчання співробітників різних рівнів. Є сертифікованим практикуючим коучем та бізнес-тренером за основною спеціалізацією особистий саморозвиток, ефективна командна взаємодія та розвиток управлінських скілів.

Розберемо такі питання:
  • як змінився ринок праці в сучасних реаліях?
  • сучасні ризики, які необхідно враховувати рекрутерам
  • пасивний пошук вже не працює
  • альтернативні канали залучення кандидатів
  • ефективні колаборації проти конкуренції
  • неочевидні помилки в рекрутингу сьогодні

4. Тема: "Стратегія мислення в розвитку бізнесу"
Спікер: Андрій Крючков
- коуч з прийняття стратегічних рішень. Модератор стратегічних сесій. Коуч команд в реалізації стратегій. Advisor компаній малого та середнього бізнесу. Advisor IT бізнесів.

Розберемо такі питання:
  • Стратегія мислення в розвитку бізнесу.
  • Чому важливо розвивати мислення?
  • Дослідження про проблеми та важливість стратегічного мислення.
  • Що таке гарна стратегія (в бізнесі і не тільки), та що таке стратегічне мислення?
  • Розвиток бізнесу в середовищі де є війна.
  • Історичний досвід: які знайомі компанії зростали в війнах минулого.
  • Як зробити стратегію розвитку: ключові інструменти?
  • Як розвивати стратегічне мислення керівників, щоб розробляти гарні стратегії розвитку в наш складний час?

5. Тема: "Місце стратегії та ідеї в розвитку бізнесу" та "Ключові уроки українських Продуктових Agile команд у воєнні часи"
Спікер: Артем Биковець


"Місце Стратегії в розвитку бізнесу":
- Що таке Стратегічна Ідея та де звʼязок зі Стратегією?
- Стратегування vs Стратегія
- Чому Стратегія це не список KPI / OKR
- Типи контекстів
- і ще трохи цікавого...

"Ключові уроки українських Продуктових Agile команд у воєнні часи":
- передумови дослідження
- ключові виклики
- що допомагало долати хаотичність та невизначеність
- чому навчились та живі приклади впровадження...

І, звісно, з радістю будуть відповіді на питання та жива дискусія із залом, смачний ланч, кава-брейк та дегустація ігристого вина.

Реєстрація на HR-meeting: "Стратегія управління в сучасних умовах" КЛІКАЙ ТУТ

Вартість бізнес-тренінгу:
5000 грн / 1 учасник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка
4 учасника ціна 100% + 1 учасник безкоштовно

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56 Сергій
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57 Альона

Контакти
ТОВ "СМАРТ СТАФФ"
03062, Україна, м.Київ, пр-т Перемоги, 65, офіс 316

(044) 422-52-12, (098) 278-47-07, (095) 611-37-71
E-mail: ns.smartstaff@gmail.com
Копіювання інформації з сайту заборонено 2020 (с)
Made on
Tilda