"Сучасні інструменти в управлінні персоналом" 18/04/2024

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Партнери HR-meeting

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

HR-meeting: "Сучасні інструменти в управлінні персоналом"Запрошуємо до участі HRBP, HRD, Head of HR, L&D спеціалістів, ТОП менеджерів та CEOМодератор заходу: Юрій Бас, бізнес-тренер, коуч. Експерт-практик в сфері продажів, переговорів, навчання та розвитку персоналуДата проведення: 18 квітня 2024 р.Час проведення: з 09:00 до 18:00Місце проведення: м. Київ, проспект Перемоги, 84, Нивки Холл
За ігристий настрій заходу відповідає наш генеральний партнер - торгова марка KOKTEBELHR-партнер HURMA – преміальний сервіс для HR та рекрутерів, який рекомендують гуру галузіHR-партнер OLX РОБОТА – ресурс з пошуку роботи та фахівцівHR-партнер robota.ua – найпопулярніший сайт з пошуку роботи серед українців. Ми перевіряємо та публікуємо лише актуальні вакансії в режимі 24/7Кейтерінг-партнер Box Catering - перша доставка готової їжі в коробках. Зручне та смачне рішення для корпоративів, стратегічних сесій, навчань та тімбілдінгів.Страховий партнер ТОВ "ТВТ – Страховий брокер" надає страхові інструменти та професійний супровід, необхідний для захисту та розвитку вашого бізнесу.Солодкий партнер Кондитерська фабрика «Лагода» - український виробник кондитерських виробів, печива та вафельної продукції.Партнер заходу «Київхліб» - лідер ринку по виробництву хліба, хлібобулочної продукції та кондитерських виробів.
1. Тема: "Стратегічна сесія як сучасний інструмент управління персоналом"Спікерка: Наталія Романенко - Директор з управління персоналом, компанія GT.15 років досвіду стратегічного управління персоналом великих компаній; Сертифікований бізнес-тренер, 8 років досвіду проведення різної форми навчальних заходів; Більше 10 років — спікер та модератор на HR-конференції (остання – ІV щорічна Аграрна HR-конференція 2018), форумів (останній -ХІІ Форум HR-директорів 2018), бере активну участь в експертних зустрічах Федерації роботодавців України. Залучена в розвиток молоді, співпрацює із викладачами та студентами НУБіП, КНЕУ та інших навчальних закладів України; Автор численних публікацій в профільних журналах. В 2017 році увійшла в ТОП-20 кращих HR-директорів України за результатами дослідження порталу Delo.UA; в 2019 році увійшла в ТОП-20 кращих HR-спеціалістів України за версією HURMA.Модератор: Ігор Заболотний, бізнес-ментор, експерт з проведення стратегічних сесій, топ проєкти: МHP, CHOICE, COCA-COLA, DTEK, BIOSPHERE CORPORATION
Протягом даного блоку ми розглянемо наступні питання та обміняємось набутим досвідом, а саме:- Цілі бізнесу, які можна реалізувати за допомогою стратегічної сесії;- Стратегічна сесія: рутина чи подія?- Що робить стратегічну сесію успішною;- Генерування ідей новими та нестандартними способами або як розширити рамки мислення команди, яка вже давно працює в бізнесі;- Як команді створювати проривні рішення в кризові часи;- Відверті кейси про установки, які заважають, цінність інтерв'ю, як першого етапу стратегічної сесії, фокусуюче запитання чи коли керівнику включатися, а коли відійти в "тінь"..
2. Тема: "Трансформація керівника: від особистості до системи"Спікер: Димитрій Саюк - бізнес-тренер з управлінської майстерності. НЛП-практик. Військовий та тренер ЗСУ. Автор курсу «Психологія та технології продажів».
Дослідимо наступні теми:- Розуміння важливіше знання- Управління персоналом в сучасних умовах- Власна структура особистості через власний інтерес- Практичне використання структури особистості в управління (реальні кейси)- Розуміння системи та роль керівника в ній- Спіральна динаміка, як система в управлінні організацією- Практичні приклади використання Спіральної динаміки в бізнесі (реальні кейси).
3. Тема: "Успішний керівник в умовах змін"Спікерка: Оксана Боднар - бізнес-консультант, тренер-практик, 14 років досвіду на керівних посадах в Міжнародній Компанії Dnipro M.Експерт в управлінні Персоналом, формуванню та розвитку функціональних взаємодоповнюючих команд. Автор курсу «Успішний управлінець».Експерт у сфері продажів, побудові відділу продажів, створенні й розвитку Франшиз.Психолог, спеціаліст з розвитку емоційного інтелекту та лідерства..
Розберемо такі питання:- Якості сучасного Лідера, які дають змогу керівнику створювати і управляти ефективними командами- Управління собою- Якими компетенціями повинен бути наділений керівник в сучасних умовах- Ефективне управління змінами в умовах постійної динаміки- Роль керівника лідера в управлінні змінами- Підвищення залученості в роботі працівників.
4. Тема: "Рішення-Орієнтований підхід: Від розмови про проблему до обговорення рішень"Спікерка: Вікторія Спащенко – менеджерка, тренерка, коучиня, фасилітаторка, інтеркультуралістка й експертка з питань міжкультурної взаємодії та міжкультурних компетенцій, практикиня Рішення-Орієнтованого підходу, спікерка, авторка практичних посібників «Як вирішувати проблеми, не обговорюючи їх. Рішення-Орієнтований підхід для менеджерів і не тільки» та «WOwW-школа. Працюємо з тим, що працює. Рішення-Орієнтований підхід для вчителів, батьків і не тільки».
Сфери експертизи: зміни у Рішення-Орієнтований спосіб та ефективні міжкультурні комунікації й управління мультикультурними командами.
Всі ми в житті періодично стикаємося з проблемами і вирішуємо їх. Існує також загальний підхід до вирішення проблеми – ми намагаємося проаналізувати її якомога детальніше, відстежити коріння, знайти недоліки, визначити слабкі сторони, з'ясувати, що ми робимо не так та вирішити, що ми повинні зробити, щоб виправити ситуацію.
Ви теж так робите?
В Рішення-Орієнтованому підході ми називаємо такий спосіб вирішення проблем – розмовою про проблему (Problem Talk) і вважаємо її не зовсім ефективною і зовсім некорисною. Що натомість?
На воркшопі ми познайомимось з Рішення-Орієнтованим підходом, порівняємо розмову про проблему (Problem Talk) та обговорення рішень (Solution Talk), спробуємо просунутись у вирішенні однієї з власних проблем, а також поміркуємо, коли варто застосовувати РО-підхід у роботі HR.
5. Тема: "Залученість персоналу як ключовий фактор розвитку компанії у турбулентний період"Спікерка: Сідорова Анастасія - бізнес-тренер, HRD керівник в Дніпро-М, Засновниця та керівник Академії Дніпро-М, Психолог, Фасилітатор
Які питання будуть розглянуті:- Маркери справжньої залученості. Опитування по залученості співробітників – не працюють і не відображає реальну картину їх фактичній діяльності.- Чому залученість конкретно необхідна саме зараз - у турбулентний період- Формула залученості команди Дніпро-М. Факапи та реальні кейси, що дають результат.
6. Тема: "Інклюзія - примирити різність"Спікерка: Олена Нікольська - бізнес-тренер, психотерапевтка, консультантка Hogan Assessment, ігропрактикиня, військова психологиня, кризова інтервентка.Близько 13 років досвіду у сфері навчання та розвитку персоналу (цільова аудиторія – керівники). Близько 9 років психотерапевтичної практики. Спікерка профільних конференцій.Співавторка проєкту «U Step» в спільноті U-Lab (Presencing Institute, Otto Scharmer). Місія проєкту – створення комфортного інклюзивного суспільства.
Які питання будуть розглянуті:- Чому інклюзія - наша нова реальність. З чим ми маємо справу, коли працюємо з цим питанням.- Інклюзивність - не тільки про інвалідність. Чому інклюзія - про кожного з нас. Чому ми можемо вчитись одне в одного.- Реінтеграція ветеранів - питання інклюзії. Інклюзивність – варіант втамування кадрового голоду.- З чого починається інклюзивність на рівні суспільства, організації, команди та особистості.
7. Тема: "Інструменти діагностики команди та планування ефективних дій: від аналізу до в провадження"Спікерка: Ольга Тарасевич - HR-консультантка, бізнес-тренерка.- Понад 15 років у сфері HR у компаніях Щедро, ПриватБанк, Englishdom, Work.ua- 6+ років у якості HRD- 7+ років у консультуванні і навчанні.- Створила 4 авторські курси з HR і рекрутингу, провела понад 50 консультацій, навчила більше 400 HR-ів, топ-менеджерів і власників бізнесу будувати дієві HR-процеси.
Розберемо такі питання:- Фокус-групи: коли, навіщо і як проводити;- Види і методи проведення опитувань;- ТОП помилок, через які опитування не працюють;- Огляд інструментів для проведення опитувань;- Що робити з результатами опитувань.
І, звісно, будуть відповіді на питання та жива дискусія із залом, смачний ланч, кава-брейк та дегустація ігристого вина.
Реєстрація на HR-meeting: "Сучасні інструменти в управлінні персоналом" КЛІКАЙ ТУТ
Вартість участі:Рання ціна 5500 грн за 1 учасника діє до 04.03.2024року3 05.03.2024року і до початку тренінгу ціна 7000 грн/1 учасник2 учасника – 5% знижка3 учасника і більше – 10% знижка
Детальна інформація: (044) 422-52-12,+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56 Світлана+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57 Альона


Заявка на участь у конференції

Заявку надіслано!

Протягом 10 хвилин зателефонує наш менеджер і детально проконсультує

Can't send form.

Please try again later.