Тренінг: "Щирий сервіс обслуговування"

  • Illustration

    Тренінг "Щирий сервіс обслуговування"Бізнес-тренер: Оксана Боднар
    Цільова аудиторія: для всіх співробітників компанії, які взаємодіють із зовнішніми або внутрішніми клієнтами, а також керівників, що формують культуру сервісу в команді.
    Дата проведення: 23 жовтня 2025 рокуФормат курсу: ОфлайнЧас проведення: 10.00-18.00Локація: м.Київ, пр-т Берестейський, 65 (БЦ Камет, Smart Staff Hub), є укриття 

МЕТА НАВЧАННЯ: ● побачити на якому рівні сервіс в Компанії на даному етапі і що потрібно покращити; ● підвищити рівень обслуговування клієнтів співробітниками Компанії; ● отримати ідеї і готові рішення по покращенню сервісу, які можна вже завтра впроваджувати в роботу.
НАВЧИТИ ВСІХ СПІВРОБІТНИКІВ: ● спілкуватися з клієнтами на високому рівні (як внутрішніми, так і зовнішніми); ● формувати довірливі відносини з клієнтами, як наслідок – «Клієнт на все життя»; ● здійснювати щирий сервіс обслуговування всіх клієнтів, як нових, так і постійних (перевищувати очікування клієнта); ● використовувати стандарти сервісу в своїй щоденній роботі не тільки з клієнтами, але і з колегами; ● визначати свій стан та повертатись в ресурсний стан, незалежно від подій, які є зовні. 
ОСНОВНІ БЛОКИ ТРЕНІНГУ: ● емоційний інтелект. Як бути у ресурсному стані; ● що таке щирий сервіс; ● операційні стандарти та стандарти досвіду; ● секретний сервіс; ● бізнес-гра Servis Pro. 
БІЗНЕС-ГРА «SERVIS PRO»«Залучення нового клієнта може коштувати від 5 до 25 разів дорожче, ніж утримання існуючого» Harvard Business Review. Гра зібрала в собі 100+ інструментів, ідей та цікавих викликів, які допоможуть командам створити дійсно потужні ідеї як покращити свій сервіс, як зробити так, щоб клієнти захоплено розповідали про Компанію, щоб було якомога менше рекламацій. 
ДЛЯ КОГО ГРА: ● для сервісних та продуктових команд, яким важливо керувати якістю сервісу; ● для компаній, які знаходяться у висококонкурентних ринках та хочуть вирізнятися не тільки продуктами та послугами, а ще й клієнтським сервісом найвищого ґатунку; ● для кожної команди, яка управляє сервісом та конкурує сильним сервісним підходом. 
Підходить для бізнесів будь-якого розміру, а також для неприбуткових організацій, які забезпечують сервіс для своїх стейкхолдерів. 
ПРИЗНАЧЕННЯ ГРИ: ● основне призначення гри - створити результат та досвід. ● досвід покращення сервісу, прицільної роботи з клієнтським сервісом та генерації ідей. ● результат, тому що на виході готові ідеї та практики – команда грає, радіє, а на виході має цілий список кастомізованих ідей, які можна впровадити в саме цій організації. По результатам гри рефлексія і зворотній зв'язок від тренера.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ПО ТРЕНІНГУ: ● формат проведення тренінгу містить наступні блоки: теоретичну частину, практичні кейси, бізнес-гру. ● план тренінгу можна коригувати по запиту Замовника чи адаптувати під специфіку групи. ● знання, отримані на тренінгу, закріпити на практиці протягом 2-х тижнів (не пізніше). ● для контролю за впровадженням знань, отриманих на тренінгу, в практиці, пропонується визначити відповідальну особу (за узгодженням із Замовником). ● після тренінгу Тренер надає зворотній зв'язок по кожному учаснику з рекомендаціями по його розвитку. 

ВРУЧЕННЯ СЕРТИФІКАТІВ
Портфоліо бізнес-тренера Оксани Боднар за посиланням >>>>>Програма тренінгу за посиланням >>>>>Реєстрація на відкритий тренінг: за посиланням >>>>> ВАРТІСТЬ ТРЕНІНГУ: ● 8 500 грн — за 1 учасника ● Знижка 10% — для груп від 4-х учасників.
ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ: (044) 422-52-12, +38(095) 677-52-56 Олександра+38(067) 577-52-57, +38(095) 677-52-57 Альона

Заявка набізнес-тренінг

Заявку надіслано!

Протягом 10 хвилин зателефонує наш менеджер і детально проконсультує

Can't send form.

Please try again later.