Тренінг: "РОБОТА З ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ"

  • Illustration

    ТРЕНІНГ "РОБОТА З ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ"Бізнес-тренер: Антон Дорожкін
    Курс рекомендується для:★ Керівників відділу продажів, менеджерів з продажу, які прагнуть рости та розвивати свої компетенції.
    Дата проведення: 04.12.2024р. Час: початок 10:00 закінчення 18:00Формат тренінгу: ОфлайнМісце проведення: м.Київ, вул. Джона Маккейна, 39 (KWINS HALL)

ПРОГРАМА  1 БЛОК: Як вибудовувати роботу з боржниками Мета: Пояснити важливість перемовин із боржниками.  1. Основні етапи перемовин із боржниками● Підготовка до перемовин (практика); ● Встановлення контакту; ● Персоналізація рішення;  2. Комунікаційні техніки для перемовин ● Розгляд різних технік ведення перемовин (практика);  3. Практичні стратегії для складних боржників ● Робота з емоційно-нестабільними боржниками; ● Переговори з «неплатоспроможними» боржниками;  4. Підсумки та закріплення матеріалів блоку  2 БЛОК: Стресостійкість та витривалість в роботі з дебіторською заборгованістю Мета: Пояснити, чому стресостійкість та витривалість є ключовими якостями для ефективного управління заборгованостями.  1. Розуміння стресу та його наслідків ● Біологічні та психологічні аспекти стресу; 
2. Як стрес впливає на переговори  3. Техніки стресостійкості ● Техніка 1: Контроль дихання (практика);● Відпрацювання стресових сценаріїв у спілкуванні з боржником (практика); ● Позитивна візуалізація (практика);  4. Розвиток витривалості ● Психологічна витривалість; ● Вміння працювати з складними задачами (практика); ● Техніка: Планування часу та відновлення;  5. Практичні поради та кейси   6. Підсумки та закріплення матеріалів блоку
3 БЛОК: Для створення стратегії роботи з контрагентами, яка забезпечить своєчасну і чітку виплату. Мета: Визначити ключові аспекти, що впливають на своєчасну оплату контрагентами. 
1. Встановлення чітких правил та умов співпраці● Юридична основа. Підготовка договорів (практика);● Чітке обговорення умов на початку співпраці; 
2. Побудова довгострокових відносин та мотивація ● Довіра і взаєморозуміння; ● Використання системи стимулів; 
3. Контроль та моніторинг платежів ● Автоматизація процесів; ● Регулярні перевірки та аналіз дебіторської заборгованості; 
4. Антикризові заходи ● Що робити у разі прострочень; 
5. Підсумки та рекомендації
4 БЛОК: Робота із запереченнями. Мета: Пояснити важливість вміння працювати із запереченнями боржників та як це впливає на успішне вирішення ситуацій із заборгованістю. 
1. Типи заперечень та їх класифікація ● Заперечення через фінансові труднощі. Відпрацювання можливих заперечень (практика);  ● Відмова через недовіру або невдоволення. Розбір кейсу із недовірою (практика); ● Емоційні заперечення. Рольова гра — один учасник представляє боржника з емоційними запереченнями, інший — менеджера (практика).  
2. Стратегії опрацювання заперечень ● Техніка 1: Активне слухання і емпатія; ● Техніка 2: Використання відкритих питань. Відпрацювання навичок у рольовій грі (практика); ● Техніка 3: Переформулювання заперечень; 
3. Практичні кейси роботи з запереченнями ● Розбір складних ситуацій; ● Відпрацювання роботи із запереченнями (практика); 
4. Вирішення конфліктних ситуацій● Як діяти в разі загострення конфлікту; ● Відпрацювання вирішення конфлікту у рольовій грі; ● Коли варто передати справу на юридичний розгляд; 
5. Підсумки та рекомендації
5. Рефлексія учасників. Вручення Сертифікатів.
Портфоліо бізнес-тренера Антона Дорожкіна за посиланням >>>>>Реєстрація на відкритий бізнес-тренінг: за посиланням >>>>>
Вартість тренінгу: рання ціна 7000 грн. за 1 учасника діє до 17.11.2024З 18.11.2024 ціна 8000 грн.
Детальна інформація: (044) 422-52-12,+38(067) 577-52-57, +38(095) 677-52-57 Альона+38(067) 577-57-52, +38(095) 677-52-56

Заявка на бізнес-тренінг

Заявку надіслано!

Протягом 10 хвилин зателефонує наш менеджер і детально проконсультує

Can't send form.

Please try again later.