(044) 422-52-12

(044) 422-52-12

Тренінг "SPIN-продажі: стратегія та тактика продаж без заперечень"

  • Illustration

    Тренінг "SPIN-продажі: стратегія та тактика продаж без заперечень"Бізнес-тренер: Олександр Пронішин
    Тренінг рекомендується: для менеджерів та фахівців відділів продажів, що працюють із корпоративними чи приватними клієнтами, менеджерів з розвитку бізнесу та акаунт-менеджерів, комерційних директорів та керівників команд продажів.
    Формат: офлайнДата проведення: 06 – 07 листопада 2025 рокуТривалість: 2 дніЧас проведення: 10.00-18.00Локація: м.Київ, пр-т Берестейський, 65 (БЦ Камет, Smart Staff Hub), є укриття 

Тренінг "SPIN-продажі: стратегія та тактика продаж без заперечень" - присвячений вивченню та практичному застосуванню унікальної комплексної технології SPIN-продажів (Ніл Рекхем) для роботи у сегменті «великих продажів» на сучасних B2B та B2C ринках.
Учасники навчаться: продавати комплексні рішення й послуги, спираючись на реальні потреби клієнтів, формуючи цінність та усуваючи бар’єри до покупки.
Тренінг адаптовано до реалій сучасного українського ринку у сфері «великих угод» з товарами та послугами B2B/B2C.
Цілі програми:● Опанувати технологію SPIN-продажів як системний підхід до ведення складних переговорів.● Навчитися виявляти приховані та явні потреби клієнтів і перетворювати їх на усвідомлену потребу клієнта.● Сформувати навичку побудови цінності продукту для клієнта завдяки виявленню та рішенню проблем клієнта.● Навчитися використовувати «Дерево проблем клієнта» – систему виявлення болей та проблем клієнта.● Засвоїти дієві інструменти повної технології SPIN-продажів, які допоможуть:            - структурувати контакти з клієнтами завдяки методу «3-х центрів взаємодії з клієнтом»            - встановлювати довірчий контакт із клієнтами за допомогою Технології встановлення контакту SPIN,            - розвивати приховані потреби клієнтів за допомогою Технології розвитку потреб SPIN,            - переконливо демонструвати клієнтові вигоди запропонованого рішення завдяки Технології продажу вигод SPIN, ефективно працювати із запереченнями та сумнівами клієнтів,            - успішно закривати угоди за допомогою Технології отримання зобов’язань клієнта SPIN.

Програма тренінгу:

Модуль 1. Вступ у SPIN-продажі та встановлення контакту:● Продаж як допомога у купівлі: як «продавати, не продаючи».● Відмінності «великих продажів» від простих транзакцій.● Тест для продавця: «чи готовий клієнт заплатити за зустріч із вами?».● Збір попередньої інформації та підготовка до контакту з клієнтом.● Побудова «Дерева проблем клієнта» та «Дерева вигод клієнта».● Визначення цілей зустрічі та поняття «прогресу в продажах».● Три точки входу в організацію клієнта.● Технологія встановлення контакту:            - метод «3+»,            - формулювання цілі зустрічі у термінах вигод клієнта,            - отримання права ставити запитання● Продаж як серія зустрічей: стратегія довіри та поступового прогресу.
Практика: сформулювання «Дерева проблем» клієнта та підго товка сценарію встановлення контакту


Модуль 2. Виявлення та розвиток потреб клієнта (SPIN-питання):● Розвиток потреб як ключовий фактор зростання продажів.● «Піраміда потреб» клієнта: особисті та ділові, приховані й явні.● Типологія потреб у вашій галузі (практичні приклади).● Техніка активного слухання: як «чути те, що клієнт не сказав». ● Методологія питань SPIN:           - ситуаційні,
- проблемні,
- витягувальні,
- спрямовуючі.
● Шаблони підготовки питань та робота з «Деревом проблем».
Практика:
розвиток прихованих потреб і перетворення їх на усвідомлені запити за допомогою запитань SPIN.

Модуль 3. Технологія продаж вигод SPIN:● Розробка й формулювання цінності рішення для клієнта.● Різниця між інформуванням і продажем.● Критерії прийняття рішень клієнтами.● Технологія продажу вигод: характеристика → перевага → вигода.● Рівняння цінності: «Ціна vs. Цінність».● Як правильно представлена вигода зменшує кількість заперечень і підштовхує до угоди.Практика: Створення сценарію продажи вигід клієнту на базі «Дерева вигід».
Модуль 4. Завершення угоди та робота із зобов’язаннями клієнта SPIN:● Прогрес у переговорах: як зрозуміти готовність клієнта до наступного кроку.● Сигнали готовності до угоди й правильна реакція на них.● Техніки завершення зустрічі та угоди.● Дев’ять способів отримати зобов’язання клієнта.● Альтернативні методи закриття угоди у SPIN.
Практика: «м’яке закриття» через цінність та зобов’язання.

Модуль 5. Робота із запереченнями та сумнівами клієнта:● Природа заперечень: чому вони виникають і які бувають три типи.● Ідеологія: «управління запереченнями» проти «подолання заперечень».● Вісім методів роботи із запереченнями (включно з «технікою витягування кореня»).● Зменшення кількості заперечень за допомогою спрямовуючих запитань.● Робота із запереченнями щодо ціни: як переводити розмову з площини «ціна» у площину «цінність».Практика: розбір реальних кейсів учасників.
Модуль 6-7. Підготовка та проведення Ділових ігор.

Вручення сертифікатів.

Вартість участі:● 12 500 грн - за 1 учасника (за умови реєстрації до 20.10.2025);● 18 000 грн - за 1 учасника (при реєстрації з 20.10.2025);● знижка 10% — для груп від 3 учасників.
Портфоліо бізнес-тренера Олександра Пронішина: за посилання >>> Реєстрація на відкритий тренінг: за посиланням >>> Програма тренінгу за посиланням >>>>>
Детальна інформація: (044) 422-52-12, +38(095) 677-52-56 Олександра+38(067) 577-52-57, +38(095) 677-52-57 Альона

Заявка набізнес-тренінг

Заявку надіслано!

Протягом 10 хвилин зателефонує наш менеджер і детально проконсультує

Can't send form.

Please try again later.