(044) 422-52-12

(044) 422-52-12

Тренінг "Переговори з роздрібними мережами: стратегії, тактики, інструменти"

  • Illustration

    Тренінг "Переговори з роздрібними мережами: стратегії, тактики, інструменти"Бізнес-тренер: Олександр Пронішин
    Тренінг рекомендується: керівникам, власникам бізнесу і менеджерам із продажу, які ведуть або планують вести переговори з роздрібними мережамиФормат: офлайнДата проведення: 25-26 листопада 2025 рокуТривалість: 2 дніЧас проведення: 10.00-18.00Локація: м.Київ, пр-т Берестейський, 65 (БЦ Камет, Smart Staff Hub), є укриття 

Тренінг побудований на унікальному практичному досвіді автора, який з 1996 року веде реальні переговори з мережами на ринках України, Казахстану, Молдови та інших країн СНД - як у ролі керівника постачальницьких компаній FMCG, так і як радник директорів та власників бізнесів.
Що ви отримаєте в результаті навчання:● Оволодієте технологіямиефективної підготовки до переговорів з мережами.● Засвоїте стратегії та тактики ведення переговорів.● Отримаєте набірпрактичних технік та прийомів, які реально працюють у переговорах з мережами.● Дізнаєтесь,як готують закупівельників до «жорстких переговорів» із постачальниками.● Навчитеся розпізнавати й блокувати маніпуляції та протидіяти тиску закупника.● Озброїтеся десятками перевірених «фішок» і методів для досягнення максимуму в переговорах.
Чому цей тренінг унікальний:● Автор має понад 25 років практичного досвіду ведення переговорів з мережами у 5 країнах СНД.● Автор використовує авторську технологію підготовки та ведення переговорів DYNAMIC.● Автор проводить тренінги для закупівельників мереж– знає їх тактику зсередини.● Програма включає унікальні матеріали з внутрішніх тренінгів «Антипродавець».● Ви отримаєте знання профінансові моделі мереж і зможете впливати на прибутковість рітейлу з користю для своєї компанії.● Доступ дореальних кейсів та матеріалів мереж, які ніколи не публікуються у відкритих джерелах.
Бонус для учасників! Внутрішні матеріали роздрібних мереж з переговорів і категорійного менеджменту (закриті документи).
Важливість переговорних технологій● У сучасному рітейлі саме переговори визначають, хто отримає перевагу: мережа чи постачальник.● Роздрібні мережі намагаються диктуватиправила гри.● 80% постачальників втрачають гроші через помилки у переговорах● Ваші менеджери мають статисильними партнерами, а не прохачами КАМ, який володіє технологіями: будує стратегічні відносини, відстоює інтереси компанії, перетворює переговори на джерело прибутку, а не втрат.
На тренінгу ви навчитеся працювати у двох сценаріях:● Співпраця (виграв/виграв).● Протидія (жорсткі переговори).
Ключові теми тренінгу:● Побудова стратегічних відносин з мережами.● Підготовка та проведення переговорів у різних сценаріях (співпраця і протидія).● Методи протидії маніпуляціям, тиску та «зламу сценарію».● Техніки торгу, аргументації та підвищення рентабельності співпраці.● Вплив КАМана прибутковість мереж за допомогою фінансових моделей та CatMan.
Ключові навички після тренінгу:● Професійна підготовка до переговорів (чек-лист + алгоритми).● Сильна переговорна позиція навіть у слабкого постачальника.● Уміння працювати з маніпуляціями мереж.● Захист ціни та умов постачання.● Контроль виконання угоди.

Програма тренінгу:

ЧАСТИНА 1. ПІДГОТОВКА ДО ПЕРЕГОВОРІВ З РОЗДРІБНОЮ МЕРЕЖЕЮ Модуль 1. Алгоритм співпраці з мережею● Типологія роздрібних мереж і їхня цінова політика.● «Ідеальний постачальник» у системі оцінки мережі.● KPI закупника: що визначає його інтереси і тиск на постачальника.● Щорічні договірні кампанії: особливості, ризики, можливості.● 7 кроків підготовки до роботи з мережею.● 5 точок впливу постачальника на результат переговорів.● «Фінансова арифметика» мережі: маржинальність, обіговість, промо-бюджети.● Використання категорійного менеджменту (CatMan) у переговорах.● Управління заборгованістю: техніки ведення переговорів про борг.● Побудова внутрішньої лояльності в мережі: як уникнути ризику при зміні закупника.
Модуль 2. Технологія переговорів DYNAMIC:● Авторська модель ведення переговорів Dynamic Negotiations.● SWOT-аналіз власної позиції постачальника.● Виявлення внутрішніх та зовнішніх ресурсів переговорника.● 5 правил підготовки: мережа – ринок – конкуренти – продукт – персоналії.● Чек-лист для передпереговорного аналізу.● Визначення ЗВС (зони можливої згоди).● Формування альтернатив (BATNA, резервна ціна, ZOPA).● Постановка цілей, сценарне планування та планування Арени торгу по методу MOVE.●  Авторський алгоритм «11 кроків розвитку співпраці» — технологія входу до мережі.
Модуль 3. Підготовка та вибір стратегії переговорі:●  Моделі позицій: сильна, слабка, паритетна.● Три фактори сили переговорної позиції постачальника.● Стратегії: співробітництво, торг, м’яка конфронтація, тиск.● Гарвардська модель: 7 правил ефективної практики.● Формування стратегії і тактики під конкретну ситуацію.● Результат переговорів як зростання цінності співпраці.
ЧАСТИНА 2. ТАКТИКА ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВМодуль 4. Управління процесом переговорів:● Формат комунікацій і вибір місця переговорів.● Встановлення контакту: техніка «3+».● Питання для виявлення інтересів і пріоритетів партнера.● Аргументація та перша пропозиція.● Робота з неприйнятними умовами.● Торг: правила, «матриця торгу», техніка «Кранч».● Переговори про ціну: прийоми протидії тиску та шантажу.● Робота із запереченнями.● Завершення переговорів: готовність партнера, часткові результати, вигідні техніки.● Анкета оцінки домовленостей.● Контроль виконання: матриця моніторингу результатів.
Модуль 5. Психологія в переговорах:● Психотипи переговорників: Танк-Хам-Трус-Партнер, як використовувати.● Команда переговорів: ролі «М’який – Аналітик – Підприємець – Жорсткий».● Емоційна рівновага: 3 кроки контролю в жорстких переговорах. ● Психологічні тактики для слабкої позиції постачальника.
Модуль 6. Маніпуляції та тиск у переговорах:● 11 маніпулятивних прийомів згідно Гарвардського переговорного проекту – як розпізнати та блокувати                - Форми навмисного обману: фальшиві факти, повноваження, наміри.                - «Психологічна війна»: загрози, стрес, «добрий–поганий поліцейський».                - Тактика позиційного тиску: відмова, екстремальні вимоги, затягування.● 18 маніпуляцій закупівельника, про які має знати постачальник.● Техніки тиску та матеріали внутрішнього тренінгу «Антипродавець».● Як уникнути «пастки самообману».● Розпізнавання обману за невербальною поведінкою.● 3 прийоми протидії несумлінному партнеру.● Етична дилема: чи варто застосовувати маніпуляції самому?
ЧАСТИНА 3. ПРАКТИКА ТА ВІДПРАЦЮВАННЯ НАВИЧОКМодуль 7. «Золота колекція» прийомів переговорника:●  Чому помиляються 20 000 переговорників: базовий принцип.● Як уникнути «казкової угоди».● Чому скарга не є предметом переговорів.● Чому сім «ні» не дорівнюють одному «так».● Найкорисніше питання переговорника («угода на один мінівен»).● Міф про добровільні поступки.● Як «збивати» ціну і як цьому протистояти.● Техніки рішучості у переговорах.● Як протистояти складному опоненту.● Як зміцнювати переговорну позицію.
Модуль 8. Як впровадити технологію в практику:● Інструменти впровадження технології переговорів DYNAMIC● Підсумки навчання.● Вручення сертифікатів.
Модуль 9. «Ділова гра»:● Моделювання реальних переговорів постачальника з роздрібною мережею.● Обговорення індивідуальних кейсів учасників.● Зворотний зв’язок і рекомендації від тренера.

Вручення сертифікатів.

Вартість участі:● 12 500 грн - за 1 учасника;● знижка 10% — для груп від 3 учасників.
Портфоліо бізнес-тренера Олександра Пронішина: за посилання >>> Реєстрація на відкритий тренінг: за посиланням >>> Програма тренінгу за посиланням >>>>>
Детальна інформація: (044) 422-52-12, +38(095) 677-52-56 Олександра+38(067) 577-52-57, +38(095) 677-52-57 Альона

Заявка набізнес-тренінг

Заявку надіслано!

Протягом 10 хвилин зателефонує наш менеджер і детально проконсультує

Can't send form.

Please try again later.