Задавайте питання в Telegram Задавайте питання в Viber
Время работы: пн-пт, 9 - 18
Українською

Бізнес-тренінги в Києві

Професійні бізнес-тренінги в онлайн і оффлайн форматі

ОФЛАЙН ТРЕНІНГИ
Класичні бізнес-тренінги з групою учасників, бізнес-тренером і смачною кавою
ОНЛАЙН ТРЕНІНГИ
Бізнес-тренінги в новому унікальному форматі хто полюбляє навчатись віддалено або учасників з інших міст

1
Найближчі заходи
HR-meeting: "Стратегія управління в сучасних умовах"

HR-meeting: "Стратегія управління в сучасних умовах"
Учасники заходу: HR BP, HRD, Head of HR, L&D спеціалістам, CEO
Дата проведення: 3 листопада 2023 р.
Час проведення: з 09:00 до 18:00
Місце проведення: м. Київ, проспект Перемоги, 84, Нивки Холл
HR партнер заходусайт Work.ua

1. Тема: "Системний підхід в управлінні персоналу"
Спікер: Наталія Романенко - 15 років досвіду стратегічного управління персоналом великих компаній; Сертифікований бізнес-тренер, 8 років досвіду проведення різної форми навчальних заходів; Більше 10 років — спікер та модератор на HR-конференції (остання – ІV щорічна Аграрна HR-конференція 2018), форумів (останній -ХІІ Форум HR-директорів 2018), бере активну участь в експертних зустрічах Федерації роботодавців України. Залучена в розвиток молоді, співпрацює із викладачами та студентами НУБіП, КНЕУ та інших навчальних закладів України; Автор численних публікацій в профільних журналах. В 2017 році увійшла в ТОП-20 кращих HR-директорів України за результатами дослідження порталу Delo.UA; в 2019 році увійшла в ТОП-20 кращих HR-спеціалістів України за версією HURMA.

Протягом даного блоку ми розглянемо наступні питання та обміняємось набутим досвідом, а саме:
  • Ключові завдання системи управління персоналом
  • Основний інструментарій побудови системи управління персоналом
  • Перші кроки з побудови системи та основні пастки на шляху HR-а в системному підході до управління персоналом
  • Складові функції системи управління персоналом – особливості їх вибудови
Спікер розповість про: helicopter view системного підходу до управління персоналом, розуміння зв'язків в системі і ключових аспектів у вибудові системи управління персоналом, ми розглянемо складові системи, але без глибокої деталізації кожної функції. Кожну функцію розглянемо на рівні цілей та ключових результатів, тактичних цілей і необхідних ресурсів.

2. Тема: "Проблеми реінтеграції ветеранів в робочі колективи"
Спікер: Валентин Кім - Психолог-консультант. Бізнес-тренер. Сертифікований асесор за програмою Assessment and development center. Досвід роботи: У галузі психологічного консультування-20 років. У сфері HR – 10 років. У сфері навчання та проведення тренінгів – понад 10 років. Досвід управління проектами у великих організаціях: ПАТ "УкрСиббанк", ПАТ "Київенерго", ТОВ "Венбест".

Спікер проведе психологічну підготовку HR до роботи з ветеранами, які будуть повертатись в робочі колективи.

Актуальність:
  • Станом на зараз в лавах ЗСУ перебуває понад 1 мільйона осіб. Після закінчення війни більшість з цієї кількості будуть повертатися до мирного життя і однією з найактуальніших проблем стане проблема реінтеграції людини з бойовим досвідом в звичайне мирне життя.
  • Україна проходить війну, яка за інтенсивністю та рівнем загрози може бути порівняна лише з 2 Світовою. А це означає, що сучасні світові практики реінтеграції не враховують інтенсивність і масштаб впливу війни на психіку людини. Нам необхідно створювати власні реінтеграційні традиції, використовуючи світовий досвід, але спираючись в першу чергу на власні практики.
  • До робочих колективів вже повертаються комісовані та демобілізовані працівники і зараз у вітчизняного бізнесу є можливість відпрацювати досвід реінтеграції і приготуватися до більш масштабної демобілізації.
В процесі воркшопу:
  • Надамо учасникам актуальну теоретичну інформацію стосовно правил побудови продуктивного діалогу з ветеранами.
  • Проведемо психологічно-практичний кейс-співбесіду з учасниками для отримання персонального досвіду діалогу з ветеранами.
  • Проведемо навчання правилам побудови продуктивного діалогу.

3. Тема: "Виклики сучасного рекрутингу"
Спікер: Тетяна Ісаченко
- Досвід роботи в професійному HR в масштабних міжнародних та національних компаніях більше 10 років. Має практичний досвід у розробці та управлінні програмами розвитку молодих талантів, побудові систем підбору, адаптації, оцінки та навчання співробітників різних рівнів. Є сертифікованим практикуючим коучем та бізнес-тренером за основною спеціалізацією особистий саморозвиток, ефективна командна взаємодія та розвиток управлінських скілів.

Розберемо такі питання:
  • як змінився ринок праці в сучасних реаліях?
  • сучасні ризики, які необхідно враховувати рекрутерам
  • пасивний пошук вже не працює
  • альтернативні канали залучення кандидатів
  • ефективні колаборації проти конкуренції
  • неочевидні помилки в рекрутингу сьогодні

4. Тема: "Стратегія мислення в розвитку бізнесу"
Спікер: Андрій Крючков
- коуч з прийняття стратегічних рішень. Модератор стратегічних сесій. Коуч команд в реалізації стратегій. Advisor компаній малого та середнього бізнесу. Advisor IT бізнесів.

Розберемо такі питання:
  • Стратегія мислення в розвитку бізнесу.
  • Чому важливо розвивати мислення?
  • Дослідження про проблеми та важливість стратегічного мислення.
  • Що таке гарна стратегія (в бізнесі і не тільки), та що таке стратегічне мислення?
  • Розвиток бізнесу в середовищі де є війна.
  • Історичний досвід: які знайомі компанії зростали в війнах минулого.
  • Як зробити стратегію розвитку: ключові інструменти?
  • Як розвивати стратегічне мислення керівників, щоб розробляти гарні стратегії розвитку в наш складний час?

5. Тема: "Місце стратегії та ідеї в розвитку бізнесу" та "Ключові уроки українських Продуктових Agile команд у воєнні часи"
Спікер: Артем Биковець


"Місце Стратегії в розвитку бізнесу":
- Що таке Стратегічна Ідея та де звʼязок зі Стратегією?
- Стратегування vs Стратегія
- Чому Стратегія це не список KPI / OKR
- Типи контекстів
- і ще трохи цікавого...

"Ключові уроки українських Продуктових Agile команд у воєнні часи":
- передумови дослідження
- ключові виклики
- що допомагало долати хаотичність та невизначеність
- чому навчились та живі приклади впровадження...

І, звісно, з радістю будуть відповіді на питання та жива дискусія із залом, смачний ланч, кава-брейк та дегустація ігристого вина.

Реєстрація на HR-meeting: "Стратегія управління в сучасних умовах" КЛІКАЙ ТУТ

Вартість бізнес-тренінгу:
5000 грн / 1 учасник
2 учасника – 5% знижка
3 учасника – 10% знижка
4 учасника ціна 100% + 1 учасник безкоштовно

Детальна інформація: (044) 422-52-12,
+38(067)577-57-52, +38(095)677-52-56 Сергій
+38(067)577-52-57, +38(095)677-52-57 Альона

Список тем для навчання

Компанія СМАРТ СТАФФ проводить відкриті
бізнес-тренінги за наступними темами:
Активні продажі В2В
Повернення втрачених клієнтів
Бізнес, як гра. Гейміфікація процесів
Прийняття управлінських рішень
Виявлення і формування потреб клієнтів
Як розкрити потенціал продавця
Емоційне вигоряння
Продаж при вхідних дзвінках
Клієнтоорієнтовані продажі
Продаж при холодних дзвінках
Крос-функціональна взаємодія
Продуктивність і особистий час керівника
Лідерство
Профілактика заперечень і техніки роботи
з опором клієнта
Менеджмент делегування
Рішення конфліктних ситуацій, стрес-менеджмент
Навички проведення презентацій
Робота з VIP клієнтами
Стратегічна сесія
Тайм менеджмент
*Для отримання повного списку бізнес-тренінгів і послуг компанії залиште заявку і наш менеджер передзвонить протягом 10 хвилин для детальної консультації.

Заявка на бізнес-тренінг

Протягом 10 хвилин з вами зв'яжеться наш менеджер і детально проконсультує
Нам довіряють
Контакти
ТОВ "СМАРТ СТАФФ"
03062, Україна, м.Київ, пр-т Перемоги, 65, офіс 316

(044) 422-52-12, (098) 278-47-07, (095) 611-37-71
E-mail: ns.smartstaff@gmail.com
Копирование информации с сайта запрещено 2020 (с)
Made on
Tilda